Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en rigtig god bil..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 10:59

Vi skal have ny bil.. :D

Men Men Men... Det skal være en som der er lidt økonomi i.. køre nemlig dagligt 80 km til skole..

Men den skal gerne kunne trække 2000 kg så jeg kan tage hyppen med til stævne uden at skulle ud og låne af andre..

Men hvad skal jeg vælge?? En brugt er havd bugetet er til.. det er nemlig på omkring 200000..( ca 2000 i leasing om måneden)

Vi har kikket på en grand vitara.. men kan ikke finde en disel i den nye model brugt.. forhandleren siger jeg skal være meget heldig hvis jeg finder en..

Men hvordan med en seat alta? hvad må den trække?

Om det er en van eller ej er lige meget.. bare ikke en pick up..

Men hvad har i som bare er super god og lidt økonomisk..

Eller er det bare helt umuligt..

Mvh sussi

0
0
Svar på denne tråd

Langsigtet
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 11:21

Jeg har selv kigget lidt biler det sidste lange stykke tid...ville gerne have en der kan trække 2000 kg, men den skal altså også kunne holde godt i mange år...og være lidt økonomisk

Og til det sagde min mekaniker...ikke Grand Vitara (øv øv). Det er en super bil til lige formålet, men de ruster for et godt ord...og på vejene har jeg set det med egne øjne desværre...pæne, forholdvis nye...men rusten er på vej.

Det er ellers lige sådan en jeg savler over...

Jeg fik anbefalet at kigge på om Mazda eller Toyota. Har dog kun kigget efter træk-kapacitet i første omgang.

Rav4'eren er også ret lækker.

Mange vrinskene hilsener

Sara & Ulrika

Ulrika, Holstener. Den bedste lille prinsessehest!

Fanatic og Sikando...leg godt i dyrehimlen. I vil altid være i mit hjerte.

0
0
Svar på denne tråd

Økonomisk hestetrækker
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 12:05

Sådan en skulle vi også bruge, men økonomi og trækkraft er desværre lidt to modsætninger.

Vi fandt dog ud af, at en pasat stationscar (gule plader), toyota sportsvan eller vw sharan/touran kunne være mulige emner. De kan ikke alle trække 2000 kg, men ca 16-1700, hvilket er helt fint til vore lille hest og stor pony.

Vi endte med en sportsvan fra 2003, som kører helt perfekt.

Mvh

Mette & Lunapigen

www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 12:28

en grand vitara og er super glad for den og den er helt uden rust! Kender flere der har sammen mærke og de kender hellere ikke til de rustproblemer, der bliver snakket om her.

Kan varmt anbefales ;-)

Mine forældre har en Toyota sportsvan, som jeg tidligere har kørt min hest til stævne i! Fin bil - men den kan ikke have så meget på krogen og så sluger den benzin, som bare pokker...

Mange venlige hilsner

Maria
ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ
ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB :D ღ
OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider