Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Polyjumps
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 21:59
Er der nogle der har denne type blokke.

De er umiddelbart ret smarte, men også rimeligt dyre, derfor vil jeg gerne vide om der er nogle der har gode/dårlige erfaringer med dem...
0
0
Svar på denne tråd

plastspring
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 22:45

Jeg har et par af de mindre endestykker og 3 bomme. Det fungerer upåklageligt og de er heller ikke så lette at de bare blæser omkring i vinden eller knækker ved nedslag. Dejlig nemt at flytte rundt med.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

for dybe bomholdere
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 06:53

af sikerhedsmæssige årsager finder jeg dem ikke gode. Bomholderne er for dybe... og det er da derfor bommene bliver der uanset vejret

Hvis hestens kal rive en bom ned skal den så vælte hele støtten? Bommen kna jo ike rigtig falde "med frem i springet".

Så jeg finder dem knap så geniale...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

nedslag
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 08:33

Det har jeg godt tænkt på, men den model Trine kigger på synes jeg ikke har dybe bomholdere. Jeg bruger som regel at lægge dem på bagsiden (de kan selvfølgelig vendes og drejes) eller helt ude på kanten. De få gange han har revet en bom er han ikke blevet viklet ind eller noget (jeg løsspringer kun).

Med blæse væk mente jeg, at de kan ligge løst på et par halmballer ved banen uden at forsvinde, og vi bor ellers i en vindtunnel her som vælter både trillebøre, pæretræer og andet sjovt. De tyndeste bomme vejer 5 kg og de lidt større uden trækerne 7½ kg.

Uanset om man så vælger holderne, synes jeg bommene er gode. Om jeg ville købe dem selv er så en anden sag, de var en 40 års gave og mine vingummiarme er glade for dem.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  31-08-2007 15:45
Dem er jeg også forelsket i, men ja, de er dyre.. :/

Dejligste
♥ ♥ ♥
♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥
-
www.langelandsfestival.dk
-Én uges hardcore druk! Skal du med?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider