|
|
| Køb Rambo - på internettet/udland |
|
|
Jeg kan tydelig huske at der er et hav af tråde med dette - men faktisk er der så mange at der er umuligt at finde den hjemmeside henvisning jeg søger.. Den hedder noget med Theequistanstore.com (måske) men enten hedder den ikke det, ellers er der simpelthen bare en stavefejl et sted - jeg er ikke lige en haj til med stavning ret generelt - så er det lige meget om det er engelsk eller dansk.. Der skulle være en mere fra udlandet som folk havde gode erfaringer med, den kan jeg bare slet ikke huske hvad hedder.. Ved bare at de begge sendte uden afgifter og kæmpe fragt omkostniger - en mener jeg faktisk reklamerede med at det var fragtfrit i eu, eller over en vis pris - det kan jeg ikke lige huske.. Håber der er nogen af jer med meget bedre søge evne eller bedre hukommelse..  PFT Ditte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se her |
| Forfatter:  |
Failsari *dyfong* |
| Dato:  |
30-08-2007 14:36 |
|
Skovturs/selskabs hest udlånes/lejes Se mere på præstation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hjælp! |
Lisa MK |
30-08-2007 16:08 |
|
Oh no, nu sidder jeg så og kigger på de sider, der er linket til... og to problemer melder sig  1. Hvad er kursen på £ ?? 2. Hvordan omregner jeg størrelserne til dem, jeg kender?? Nogen der kan hjælpe??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Iøvrigt.. |
|
|
Sender alle sælgere til DK på ebay? Hvordan kan man se om de gør?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dersom du |
tralle-trold *Tone* |
30-08-2007 17:57 |
|
klikker ind på det enkelte produkt ser du hvor de sender til price: £120.60Buy It Now >Postage costs: Post to: Worldwide Item location: Hereford Herefordshire HR3 6QB, United Kingdom You can also: Get alerts via Text message or Instant MessagingEmail to a friend som du ser står det Post to: worldwide i rambodækkenet til 120.6£
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralle-trold... |
Lisa MK |
31-08-2007 00:06 |
|
Tak for hjælpen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralle-trold... |
Lisa MK |
31-08-2007 00:08 |
|
Tak for hjælpen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg er |
Jannie Tornvig |
31-08-2007 09:29 |
|
altså ikke helt med, er tingene på ebay brugte eller?? Mvh Jannie
Behandl andre som du ønsker De skal behandle dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Told... |
|
|
Du betaler 25% af varens værdi i "importmoms" og derudover et toldgebyr på ca. 50 + moms. Det er i hvert fald sådan det har været, når jeg har bestilt fra Hong Kong.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Jannie Tornvig |
31-08-2007 12:05 |
|
ok så bliver det ca. 1600 inc. told, så er det bare et spørgsmål om hvad fragten løber op i  Mvh Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fullstendig fejl |
tralle-trold *Tone* |
31-08-2007 15:33 |
|
Der er hverken toold eller moms på varer inden EU. du betaler hverken told eller moms for varer fra ebay.co.uk
Fra varer fudefor EU feks Honk Kong eller USA, Japan etc kommer der moms da de er udenfor EU.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld |
tralle-trold *Tone* |
31-08-2007 15:35 |
|
så ikke at det ene er fra USA. Så skal man betale moms dersom vare koster over 500,- danske kroner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... ok |
Jannie Tornvig |
31-08-2007 18:21 |
|
så er det jo billigst, at købe det inden for EU  Mvh Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men hvorfor |
Jannie Tornvig |
31-08-2007 18:23 |
|
er der annoncer fra USA på ebay.co.uk? Mvh Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Foer.. |
|
|
Nogen der ved hvor mange gram foer,der er i følgene dækkener: Horseware Amigo Turnout Liteweight Horseware Amigo Turnout Mediumweight Horseware Amigo Turnout Heavyweight
Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moms af varer fra andre EU-lande |
Lars Klottrup (Dansk Frieser Avl) |
31-08-2007 21:42 |
|
Privatpersoner, der køber varer fra et andet EU-land, skal efter reglerne betale moms af købet. Virksomheder (definition: har SE/CVR-nummer), der køber varer fra et andet EU-land, skal efter reglerne ikke betale moms af købet. Med venlig hilsen Lars
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lars Klottrup |
tralle-trold *Tone* |
01-09-2007 00:15 |
|
Du har snudd det hele på hodet. Dersom det allerede er moms beregnet for varen. Skal ikke privatpersoner betale andet end moms i det landet varen kommer fra. DVS ikke dansk moms da momsen kun skal betales en gang inden EU.
For virksomheder så skal ikke disse betale moms i det landet de køber varen fra. Her skal momsen betales ved import i Danmark. Men det krever at de har virksomhedsnummer (ved ikke hva det heder på dansk)
Privatpersoner skal betale moms for vare i det EU land varen bliver købt fra, men ikke i danmark.
Virksomheder skal ikke betale moms i det EU land varen bliver købt fra MEN dansk moms
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smlmea |
tralle-trold *Tone* |
01-09-2007 00:34 |
|
Amigo heavy er 350 gr fyld
amigo medium er 200 gr fyld
Amigo light ved jeg ikke
Line Fabech Jeg skal opdatere dækkentabellen min fra 85-175
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralle-trold *Tone* |
|
|
Mange tak skal du have..  Men kan se at på Amigo Heavy,er der ikke så meget at spare. Det koster omregenet 660 kr,og jeg kan få det til 778 kr her i danmark.
Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralle-trold |
|
|
Det er meget misvisende, at du skriver man ikke skal betale moms af køb indenfor EU, for det gør man jo. Man betaler afsenderlandets moms, feks. engelsk moms, men det er korrekt, at der ikke kommer mere moms oveni. Det gør der kun, hvis man handler udenfor EU. Mht. virksomheder, så faktureres der ganske rigtigt uden moms, men man skal faktisk selv beregne og indberette købsmoms af udenlandske varer, så der betales faktisk også moms. Til gengæld har man så fradrag for momsen, hvis varen anvendes momsmæssigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mylady |
tralle-trold *Tone* |
01-09-2007 18:03 |
|
så leser du ikke riktig hva jeg har skrevet her jopierer jeg det jeg har skrevet angående momsen
" Privatpersoner skal betale moms for vare i det EU land varen bliver købt fra, men ikke i danmark."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|