Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Himmerland forsikring= billigt.
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 14:51

Jeg vil lige dele denne oplevelse med jer, for måske den kunne være til gavn for andre end os.

Vi har lige købt ejendom. Ejendommen var i forevejen forsikret hos Himmerland og vi har altid haft vores forsikringer i Top Danmark.

Himmerland ringer så til os for at høre, om vi fortsat vil have ejendommen forsikret hos dem.

Vi mødes med dem, og de giver os et tilbud på ejendomme og vores øvrige forsikringer (Indbo, hund, ulykkesforsikring til 2*voksen og et barn, livsforsikring og ikke mindst bilforsikring).

For det første er forsikringen på huset 3-4.000 kr. billigere end vi har budgetteret med, og de øvrige forsikringer kan vi få til samme pris som hos Top... lige på nær vores bilforsikring.

-Den kan vi i år få for 7.000 kroner, hvor vi i top danmark skal give 10.300 kr.

Der ud over kan vil vi næste år i himmerland, blive elite billister, og så vil vi kunne forsikre bilen for 5.000 kroner.

Vi ringede til topdanmark for at oplyse dem om Himmerlands tilbud, men de kunne slet slet ikke være med i pris. Han kunne ikke give os en billigere bilforsikring end til 10.000 kr. og hos dem ville der gå yderligere 5 år, inden vi ville være elitebillister.

Derfor har vi netop flyttet alle vores forsikringer over til Himmerland, for der var dælme noget at spare.

-Bare lige lidt info herfra.

Hilsen Anima.

Brugt springsadel købes.

-Alt har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Det er rigtigt...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 22:00
Jeg har selv haft forsikret ved Himmerland i rigtig mange mange år, og de ER billigtst. Dog er bilforsikringerne billigerer hos Tryg, ihvertefald for vores vedkommende. Vi er elitebilister.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Billige forsikringer
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 23:30

Nu kender jeg ikke til Himmerlands betingelser, men det er som regel betingelserne der gør én forsikring billigere fremfor en anden. Det kan altså ikke altid svare sig at tage den billigste forsikring.

Eks.: Nogle indboforsikringer har en "indbygget" cykeldækning, i andre selskaber skal man tilkøbe cykeldækning.

Nogle bilforsikringer har en væsentlig højere selvrisiko end andre, men den årlige præmie er så til gengæld meget lavere.

Jeg har ulykkesforsikring ved Codan. Hundeansvar- og hunde-sygeforsikring, indbo og bilerne er dækket ind hos TopDanmark og hestene ved Dansk Hesteforsikring.

KH Pia

0
0
Svar på denne tråd

Vi har brugt Himmerland i flere år
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 23:37
og har pt. kun godt at sige om dem, - men vi har heller ikke haft brug for dem til noget særligt.

Dog er bilforsikring i GF, og rejseforsikring via bank, hestene i TRYG, (eller et lokalt hesteforsikring-selskab) men resten i Himmerland.

De har en god fritids-/ulykkesforsikring som har dækket flere kiropraktor behandlinger for mig, uden problemer, - samtidig følger de op på ens skade, - før de lukker ens sag. Super service!!!

Endvidere har de afholdt nogle spændende udflugter for deres medlemmer, samt har jævnligt andre medlemstilbud. På trods af deres lavere forsikringspræmier.

mvh
LGI

Jeg er født sådan, - Hvad er din undskylding??
En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider