Hej Hn'er.
Jeg skriver dette indlæg, da jeg leder efter en fantastisk dygtig sadelmager til mine 3 dyrebare heste. Jeg har haft nogle lidt uheldige erfaringer, hvor jeg har brugt utrolig mange penge på sadler, tilpasning mv, og alligevel endt med en hest med øm ryg. Så derfor er jeg nu på vagt efter en ny sadelmager, som kan hjælpe mig.
Prisen er underordnet, men der skal selvfølgelig være sammenhæng mellem prisen og kviliteten.
Sadelmageren må også gerne kunne tilpasse en sadel, så den passer rigtig godt til mig også. Desuden er det vigtigt, at det er gode til at tilpasse/finde sadler til heste med en speciel bygning.
Jeg har tænkt lidt på Michael Brodie fra "Din sadelmager" og Kit H. Hansen fra "hestens sadelmager".
De meget få jeg kender, som har brugt Michael Brodie, har være godt tilfredse. Jeg kender ingen, som har brugt Kit H. Hansen, men ved gennemlæsning af hendes hjemmeside, lyder hun meget proffessionel.
Jeg har desuden hørt om en sadelmager fra tyskland, som tager til danmark af og til. Han skulle eftersigende være "creme de la creme". Jeg kan desværre ikke huske hans navn.
Hvilken sadelmager ville i anbefale?
Mvh. Gitte