Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvad synes i, er det billigt??
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 21:12
Hejza!

Jeg skal til at anskaffe mig et par læderridestøvler. I den forbindelse har jeg spurgt min ridelære om hun havde nogle til salg. Det havde hun. Et par Könix ridestøvler i sort, de er 7 år gamle, men har ikke været brugt i 6 år. Nyprisen på dem er 3500 kr. Hun vil have 800 kr. for dem. Selv påstår hun at det er et røverkøb, men hvad synes i? Hvad ville i selv tage for et sådant par. Har i nogen erfaring med mærket, er det godt og behageligt?

Venlig hilsen Lonni
0
0
Svar på denne tråd

König ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:48
Jeg har selv fået et par godt tilgåede foræret :-D

König er nok Rolls Roycen inden for ridestøvler, sadlernes Passier og dæknernes Rambo *GG*

Sagt på en anden måde, så tror jeg næsten ikke, at du kan opdrive bedre ridestøvler!

Hvis støvlerne ikke er defekte (måske de trænger til en ny hæl), så vil jeg nok vove at påstå, at for kun 800kr. så har du ikke råd til at lade være!

Med venlig hilsen Camilla (Felur)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvad synes i, er det billigt??
Forfatter: 
Dato:  01-08-2002 22:50
Hvis de passer og er pæne, får du jo ikke noget bedre billigere....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 07:26
synes det lyder MEGET billigt......... hvis sålerne er pæne og de ikke trænger til nye.....

Karina;-)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-08-2002 08:57
Jeg synes også, det lyder som lidt af et røverkøb.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-08-2002 12:43
Hvis syninger og såler vel at mærke er i orden, så er det ret billigt for et par König støvler.
Må nok erkende at jeg selv kun rider i König støvler da de passer perfekt til min fod der ikke har en ret høj vrist. Det er støvler af super kvalitet.

Pia H.
"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-08-2002 17:40
Har altid selv redet i Cavallo. Bryder mig ikke så meget om königs modeller.

Men 800kr syntes jeg er ok. Men hvad var ny-prisen og hvad for en model er det??

Venlig hilsen HeidiZ(Putin)
Kunsten er ikke at ride hårdt, kunsten er at ride rigtigt.

Præsentation opdateret den 28/7 med en masse nye billeder!!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-08-2002 18:22
jeg har et par Königs favorit (de billige) og de er gode nok, det næste par bæiver endten königs de andre (jeg kan ikke huske hvad de hedder) eller et par cavallo piaf feller pirouette..... det må pengene jo vise *ss*

Med venlig Hilsen Karina og Mr. Marcello

>o< husk: skyd aldrig med elastikken hvis du har badehætte på - og spring ikke over hvor gærdet er lavest, hårdt arbejde og ærlighed betaler sig i længden >o<
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-08-2002 15:45
PAS PÅ

Min veninde har haft mange problemer med Königs, da der er læderbund på dem. De kan ikke holde til ret meget fugt.

Cavallo er bedre da de har gummi bund. Men der er jo bare min mening.

Held og lykke
Christina;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-08-2002 00:30
mine har da en helt "normal bund og de vandrer i mudder og alt muligt andet godt - de har sågar været pladder våde fordi cello skulle lige "soppe" lidt og så tog pokker ved kræet som synes det var SÅ sjovt at der kom vand i karinas støvler så hun ikke kunne få dem af da hun kom hjem ved egen hjælp..... BISSE!
ADVARSEL: få ikke vand indenbors i læderriddestøvler - de danner vakuum!

men ellers keine problemer mine herrer keine problemer...

Med venlig Hilsen Karina og Mr. Marcello

>o< husk: skyd aldrig med elastikken hvis du har badehætte på - og spring ikke over hvor gærdet er lavest, hårdt arbejde og ærlighed betaler sig i længden >o<
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-08-2002 11:04
Har også prøvet det med vandet! Det er ikke skægt at stå som en anden idiot og flå benet rundt i en støvleknægt :)

Har selv et par König Comet som er 7 år gamle, og der har kun været skiftet sål på dem 1 gang. De har også gået i pladder og stået fugtigt en overgang. De holder altså godt og jeg ved hvad mine næste støvler skal hedde -hvis de altså stadig laves?! Ved nogle om de stadig laver comet-udgaven? Den er lavet til os som ikke har model-lange ben :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-08-2002 23:02
Ja, det er billigt.!!!! Skynd dig at snuppe dem inden de bliver solgt til anden side hvis de ellers er pæne og de passer.

Det er vigtigt at de passer ordentligt, da en del af fornøjelsen går af hvis de enten er for stramme eller rasler rundt på foden.

Jeg fik syet mine for 3½ år siden og de holder stadigvæk. Jeg har ingen problemer med vand i mine
(Nu har min hest også lettere vandskræk og går helst langt uden om vandpytter der er dybere end 5 cm)

Dog synes jeg farven utroligt hurtigt blev slidt af på indersiden - i hvert fald set i forhold til mine gamle Cavallo.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider