Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Nytårsarrangementer
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:09

Hej HN'er.

Nu får jeg brug for mangfoldigheden herinde!

Min kæreste og jeg er blevet sat på den opgave at arrangere nytårsaften i år.

Planen er, at vi vil et sted hen, som ikke ligger på sjælland, men heller ikke helt i Nordjylland, hvor mad og drikkelse bliver serveret, hvor der er musik og liv, og hvor der måske er mulighed for 2 overnatninger, (én før og efter nytårsaften).

Vi havde forestillet os en kro eller et hotel, men andre forslag modtages med kyshånd!

Jeg har søgt og søgt både på nettet og andre steder, men jeg kan simpelthen ikke finde et sted, som er bare en lille smule egnet for "unge" mennesker, og som ikke lukker ned når klokken er 2. Vi vil have en fest!

Vores aldersgruppe ligger mellem ca. 20-30 år, og de mennesker der deltager, er i reglen ansvarsfulde og rare. Jeg vil gætte på at vi bliver omkring 10-15 pers.

Er der nogen der kender og kan anbefale et sted? Eller ved hvor jeg skal kigge?

Jeg har været inde på div. hjemmesider med kroer og hoteller, men uden held.

Håber på, at der sidder én derude med en oplevelse, som vedkommende vil give videre!

Pernille

Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est

- Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle

Ung dressurhest søges! se www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/ ma

0
0
Svar på denne tråd

En Google søgning ...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:23

... giver da masser af muligheder for noget at søge videre på >>>>> www.google.com/ search?hl=da&rls=com.microsoft:en- US&sa=X&oi=spell&resnu...rrangement+ 2007&spell=1

Om i kan få en fest der varer hele natten, er vel et spørgsmål om, hvad i vil betale for det.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod.

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider