Jo altså - jeg har pt jo et Samsung Digimax S800. Det tager faktisk rigtig gode billeder, især stil-billeder. Men jeg vil jo gerne ud og tage hestebilleder - og det jo primærer mere bevægelsesbilleder 
Mine billeder bliver egentlig okay skarpe - især i sollys er det bedst
- men alligevel er det lidt sløret. Er det dårligt vejr, bliver de meget slørede 
Jeg vil ikke være prof. fotograf - det stiler jeg ikke efter, men jeg vil gerne kunne tage nogle gode, skarpe billeder af både springheste, dressurheste - heste i bevægelse osv. Jeg øver hele tiden, tager ud til stævner og fotografere osv får at få rutine i at lærer mit nuværende cam at kende - samt kunne tage de rigtige momenter. Det synes jeg egnetlig jeg blevet meget bedre til - siden sidst 
Men alligevel synes jeg ikke det "godt nok" camet til dét.
Jeg har fået et Canon (et eller andet
) anbefalet - ét cam til 3000,-. ?
Men hvilken cam har i - eller kan anbefale til en som gerne vil tage ordenlige og skarpe billeder, som øver sig hele tiden - men uden det bliver for "seriøst"
Sådan lidt for-sjov fotograf. 
Det må max koste omkring en 3000,- gerne mindre selvfølgelig - men kom med nogle forslag. I må også gerne ligge billeder ind af camet og hvis i har nogle billeder som i har taget med camet - så frem med dem 
fortæl, fortæl..
PS: Nogle som kan give mig et kursus i Photofiltre så jeg kan lærer at i det mindste også redigere mine billeder efterfølgende.