Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hair extensions i århus. hvor?
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 19:54

kan i anbefale et sted at få det lavet?

Og så er det jo noget med at man kan få noget limet på, flettet osv, må jeg høre nogle argumenter for og imod de forskellige. Og ved i ca hvad pris klassen ligger i? har længe ønsket at få det lavet, og da jeg snart ikke skal ride så meget mere, jha så skulle det være :)

glæder mig til at høre fra jer :)

Mvh Kristina
0
0
Svar på denne tråd

Cha cha
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 20:24

Det er noget med at Cha Cha i Bruuns Galleri laver dem. Men kender ikke til deres metoder.

VH.Christina

Seit Foto : www.123hjemmeside.dk/seit-foto

Fotografering tilbydes i Århus og omegn (østjylland) se hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 01:02

Jeg har mit hår syet i, synes det var det der faldt mig mest naturligt. Jeg har tyndt fint hår, og har ikke haft nogen gener ved at få det syet i. Jeg gør med det som var det mit eget, tager ikke som sådanne nogen specielle hensyn. Jeg gav 1500kr for at få mit syet i, det var dog herover på fyn.. Men hun kan klart anbefales, så du må sige til hvis du vil have et nr :-)

Gelenegle laves i Odense C -kun 250kr..

0
0
Svar på denne tråd

min søster og jeg fik det lavet
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 08:17

og det var en sand katastrofe. Jeg havde spurgt 1000 gange om mit hår var for kort, og det havde hun sagt nej til. Jeg sagde, at jeg gerne ville have det som min søster (hun havde fået det lavet 3 dage forinden). Je3g endte med hår ned til rumpen bagi og korthåret foran -total norskerfrisører.

Efter ca. 5-7 dage filtede min søsters hår så meget, at hun 2 min. efter at have redt det havde et hår der var "page" langt pga filter. Min søster brugte kassen på forskellige hårkurer, men intet hjalp.

Hende der lavede vores hår mener også tog 1500, og hun tog også til Fyn og lavede hår. Hun skulle vel ikke hedde Birgitte???

Hilsen
Sanne
0
0
Svar på denne tråd

Hej ...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 09:30

Jeg har hørt at det skulle væer godt at få det limet på (ca.3000kr) og så skal det ordnes nogle gange om året(ved ikke hvor mange gange det er, men det skulle vist koste ca. 700-800kr pr. gang)

Hilsen
Michelle Juul Hansen
&
Bolette Ladager
0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 09:31

Det koster lidt.. men det er vel os det der holder bedst..

Er der andre steder en cha cha her i århus man kan få det lavet?? Syntes de er lidt dyre ;)

Mvh Kristina
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 11:57

Til Sanne: Nej hende der ordner mit hedder ikke Birgitte :-) Hende jeg får mit ordnet ved bor her i Odense fast, og laver det kun her. Når dit hår har filtret sån, kan det også have noget med kvaliteten af håret at gøre. Jeg bruger kun pantene til mit hår, og aldrig har jeg haft så blødt og lækkert hår.. Inden jeg fik extensions i, brugte jeg altid frisørens mærke, men det gjorde absolut ikke noget godt for det kunstige, da jeg fik det i. Jeg tror også at det afhænger lidt af personen, noget er godt til den ene, men skidt til den anden.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 17:57
Det er da ikke kunstigt hår.. Det er da rigtigt hår fra andre mennesker der så er blevet behandlet.. Eller er der noget jeg har misforstået? Man skal vist bruge en bestemt børste til at børste det med..

Hilsen
Michelle Juul Hansen
&
Bolette Ladager
0
0
Svar på denne tråd

Det kommer
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 18:54

en på hvad extensions du vil have

Der er et system der bliver limet på

et der hedder loop system der bliver nermest svejset på

og et der bliver syet på

Jeg vil klart anbefale at få det syet på... det ødeligger nemlig ikke dit eget hår!

Det er vigtigt at holde det ordentligt og det tager lidt ekstra tid og det er vigtigt at din frisør bruger et ordentligt hår...

Jeg har en super komtakt til en i Silkeborg det er ikke langt fra Århus mener det er omkring 1500kr men du kan skrive en PM hun er super dygtig!

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Midt Jylland
Fridmar&Tígull
Avl&Kommision
Altid gode salgsheste
www.123hjemmeside.dk/Nordhus

0
0
Svar på denne tråd

jshigfasl-f
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 19:12

Min veninde har fået sit lavet i Djarling i århus..

(ligger tæt på Magasin)

hendes er syet på og med ægte hår og det ser rigtig flot ud :D man kan slet ikke se at det ikke er hendes eget..

kan ikke anbefale uægte hår da det bliver stift og misfarvet.. og heller ikke tapet hår da det kan ses og virkelig holder dårligt.. det falder af!!

min veninde bruger ikke speciel børste til det, men bruger en speciel shampoo til det :)

og hvis man får tapet sit hår på skal man tørre HELE håret HVER gang efter du har vasket det, da tapen ellers går op..

håber du kunne bruge det til noget..

vh. Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 21:23

Jeg undskylder da lige at jeg kom til at kalde mit hår for kunstigt, men det var nu mere fordi det skulle ses som "kunstigt" i overført betydning.. Selvom håret er ægte, er det jo noget lidt "kunstigt" jeg har fået i mit eget.. :-)

Kan bestemt også kun anbefale at få det syet i, det virker så naturligt og ingen kan se selve syningerne. Ej heller når håret er sat op.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ethnic House
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 20:53

Jeg har engang fået lavet hair extensions i Ethnic House i Århus. Jeg gav 2500,- og det var virkelig flot lavet. Hun flettede nogle baner på mit hoved hvor hun så syede håret fast i. Håret var en rigtig god kvalitet og det var nemt at have med at gøre i det daglige (det blev ikke filtret).

Ann

0
0
Svar på denne tråd

Hvor lang tid..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 20:56

holder det??

Krone og bølge - En selvfølge

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Mit holdte...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 17:35

ca. 3 måneder.

Ann

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider