Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hesteforsikring???
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 19:02

Hej...

Jeg har tre shetlandsponyer.

Min ene hoppe med papirer osv. har jeg forsikret gennem topdanmark.

Hun fik et hingsteføl i maj, og for 14 dage siden købte jeg en hoppe mere, dog uden papirer.

Så vil jeg høre om jeg skal forsikre dem alle sammen, eller hvordan det hænger sammen. om det kan betale sig osv. hvad hvis føllet render ud af folden og på vejen, hvordan så med forsikring???

indtil videre har jeg fået det svar af folk jeg spørger at det ikke kan betale sig at forsikre shetlandspoyer når de ikke er dyre end 10.000.

Hvad er jeres mening, erfaring???

Fra Anja.

0
0
Svar på denne tråd

Godt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 13:59
Ja løber jeres pony ud på vejen og rammer en cykelist,bil..ikke at håbe det sker.. Er jeg næsten sikker på at i selv skal betale skaden, da på en forsikring er en ansvars del som germe skulle dække skaden. Da vi fik forsikret vores pony kom der en fra topdanmark, foruden at se pony ville han også se vores folde, dels for at se om de var solide og sikre. Og ikke noget værre skrammel. Der med ikke sagt noget ondt om hverken ponyer eller fold.
0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 20:50

Dansk Hesteforsikring www.dyrekassen.dk/dk/hest/ er inkl. ansvarsforsikring...

Og jo, det kan betale sig - jeg har alle mine ponyer forsikret for mellem 5000,- og op til 30000,-

Det er da rart at få lidt godtgørelse til dyrlægeregningen, hvis udheldet skulle være ude og ponyen skal aflives...

Men husk - det er en forsikring, som man ikke håber på at få brug for.

MVH.

Betina

Avl af stambogsførte shetlandsponyer

se mere på: www.stutteri-lyngholm.dk

0
0
Svar på denne tråd

KDH har
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 23:10

en ordning at har man 3 eller flere heste så får man rabat. Der kan man selv bestemme hvor meget hestene skal forsikres for, men selvfølgelig betaler man så også præmie der efter.

Ring til dem og få en snak, de er vældigt søde til at svare på alle dine spørgsmål. www.kdh.dk

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 15:13

KDH har jeg gode erfaringer med, her kan man dog kun tegne forsikring med selvrisiko på.

Lige sådan har jeg gode erfaringer med Alm. Brand, som giver rabat ved flere forsikringer.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Frøken ♥Mademoiselle♥
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 16:52

Det er altså ikke rigtig.

Se her hvad der står på KDH´s hjemmeside:

Afd. S. Sygeforsikring Tillægsforsikring eller selvstændig sygeforsikring Dækker 75% af dyrlægeregninger ved sygdom eller tilskadekomst. Kan tegnes med eller uden selvrisiko. Sygeforsikringerne dækker andel af dyrlægeudgifter til sygdomsbehandling incl. moms. De dækker ikke forebyggende behandlinger, vaccination eller kosttilskud.

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du er...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 09:27

Hvis du er medlem af Avlsforeningen af Shetlandsponyer får du rabat på dine forsikringer. Jeg har 3 shetlandsponyer. Dog 1 uden papirer og 1 i vente. Så det kan godt betale sig og set i ofrhold til medlemsskabet af foreningen. Tror det koster ca. 1000,- kr pr år pr pony. Men ring til DHF og få et tilbud, det afhænger jo af hvordan man vil have dem forsikret.

Du bliver aldrig for stor til en Shetlænder.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider