Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

skæve dækken størrelser... Hvor?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 08:09

Hej alle.

Jeg ved ikke om jeg har fået placeret dette indlæg korrekt, men det kan godt være lidt svært at hvide hvor man skal ligge de forskellige ting. :)

Jeg har et stort problem. Min pony bruger en skæv dækken størrelse. Hun ligger lige imellem en 125 og en 135.

Størrelse 125 bliver alt for smalt ved bringen, mens hun drukner i en 135.

Er der nogen som kender et sted hvor det er muligt at få skæve størrelser? Det må da eksistere et eller andet sted, hvor man kan få et dækken i størrelse 130?

Mvh. Maja.

0
0
Svar på denne tråd

jeg mener
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 08:34

at de dækkener der hedder Amigo, fåes i skæve størrelser.

Ellers så prøv at ringe til en forhandler og hør, om det ikke skulle være muligt at bestille et dækken hjem i 130 cm.

Jeg har et regndækken i 140, som jeg har købt i Almas i Aalborg, men kan ikke huske, hvad mærke det er - ikke et kendt et.

mvh Maria

Søger du opstaldning nær Ålborg? Tjek min præsentation for info.

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Rambo dækkener
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 12:45

Jeg ved at Rambo laver dækkener i str 130, og de har super pasform og er af god kvalitet.

Rhino og Amigo er fra samme producent, så mon ikke de også har dækkener i den str.

Prøv evt at spørge her www.athorsecare.com/webshop/webshop/ index.php De sælger både Rambo, Rhino og Amigo.

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

Andet mærke???
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 13:05

Har du prøvet et dækken af et andet mærke, eller en anden model? Jeg synes der er stor forskel på dem, og en 130 kan sagtens ændre størrelse og facon i de forskellige mærker.

Signe

www.kursushest.dk
En kongres om hestens bevægeapparat for alle hestefolk med lyst til at lære mere.
15.-16. september 2007 på Vilhelmsborg

0
0
Svar på denne tråd

Mange tusind tak
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 09:02
Mange tak for jeres svar:) Skønt. Forsøger at finde et. Hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider