|
|
| Variant trailer |
|
|
Hejsa!
Hvad er jeres erfaringer med variant hestetrailer - overvejer at købe en, så ville lige høre.
Begitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Variant trailer |
| Forfatter:  |
Camilla L |
| Dato:  |
16-07-2002 17:23 |
|
Jeg købte en i marts. Det er en model 2002H, altså den store model.
Jeg har kun haft et problem med den, og det var at skillerummet var ekstremt tungt at flytte, men nu har forhandleren (Kaj Tunlev) fikset den og flyttet bommene ud på selve trailervæggen, så nu er den helt let at flytte.
Jeg er meget glad for den - den er dejlig lys, har god plads til hesten, dør i højre side og ligger godt på vejen. I forhold til prisen synes jeg at det er en rigtig fin trailer, men jeg ville da gerne have haft en Mustang, hvis jeg havde haft råd! Men det må blive en anden gang!
Så du kan roligt købe en Variant.
KH Camilla L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Fatima |
16-07-2002 18:24 |
|
Hej!
Vi har også en nyere Variant, hvad modellen nøjagtigt hedder husker jeg ikke, men det er en bred model. Vi har også været meget tilfredse med vores. Eneste ulempe er at man ikke rigtig kan have stævneskabe hvis der er 2 heste. Men det er nok mange trailere der er sådan. Ellers holder den godt, bunden er god osv..
Tjek min præsentation - nye billeder + en efterlysning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hvis det er en af de nye i glasfiber: dejlig trailer køb den endelig
Hvis det er en brugt af ældre dato: lad være. deres egenvægt er lille, traileren er smal, lav og ikke særlig holdbar. God til ponyer men ikke heste.
Det er mine erfaringer....
Karina
jeg har p.t en spring-allround hoppe til salg. se annoncen på markedspladsen. (12 år, 165 cm, skimmel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hej.
Jeg kan bestemt anbefale en Variant. Min er 11 år gammel og stadig pæn. Dog er den efterhånden ved at rådne i enkelte hjørner, men dette kan snilt ungås ved at man får lagt en gummifuge (der hvor siden går ned i jernskinnen i bunden).
Men det er en rigtig god trailer som jeg er meget glad for.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg har også en fra 1997, som jeg købte sidste år.
Har været meget glad for den, den er høj og temmelig bred, meget lys.
Jeg køre med den næsten hver dag for at komme ud og træne og jeg har aldrig haft problemer med den.
Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
BB |
17-07-2002 21:58 |
|
Har tit hørt at variant trailer kaldes væltetrailer, så det er ikke lige jeg ville købe!
Jeg synes heller ikke de er rare at køre med, og min hest ville ikke ind i dem, i hvert fald kun 1 gang!
:-P Jeg rider stævner, for at have det sjovt! Måske går noget galt, også vinder vi!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hejsa
Hmmm, vælte traileren, er det ikke Branderuppen til en hest??? Nå men ihvertfald, så er vi glade for vores Variant trailer, og vi er aldrig væltet med den. De nye er for fede, gad godt lige at have mønten til den.
Hej hej
Jette;-D
Jeg har en Welsh Cob til salg! Se billeder på min præsentation, mail for flere oplysninger!(y)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg har lige købt en Variant 2004H, det er den nyeste model af Variant Hestetrailerne. Den er bare lækker. Der er indbygget sadelrum i og fodre trug til hestene. Den er bred, høj og lys indvendig, men vejer også 750 kg. så det er en stor trailer.
Før havde jeg en Variant 2002H (mener jeg den hed) den købte jeg som ny for 5½ år siden. Den var jeg rigtig glad for, men som nogen nok har læst, blev den totalskadet da en lastbil påkørte os bagfra, (der skete intet med Melanie).
Jeg har selv efter det uheld, valgt en Variant igen. For det var ikke produktet det var skyld i at den blev totalskadet, det havde nok selv en Boy trailer været blevet....
Sikkerheds mæssigt er de fuld på højde med andre kendte mærker... men skal selvfølgelig vedligeholdes som alt andet!
Så køb du bare en Variant trailer!
:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Puha.... minderne om variant trailere er ikke af de bedste...
Selvfølgelig er de blevet ændret og der er kommet meget nytænkning til, men alligevel får min hest ikke lov at sætte sine poter op i en Variant.
Når folk snakker Variant trailere er min første tanke altid.
Varianten vælter!:-) Profil opdateret d. 29.07.02
http://www.springheste.tk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Lonni |
01-08-2002 21:18 |
|
Variant traileren er efter min smag lidt for snæver og mørk til heste. Jeg bruger gerne Böckmanns, de er bare gode, og dejligt indbydende for hestene at komme op i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|