Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal en springsadel ?
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 12:03

Sorry, hvis indlægget er fejlpostet - men ved ikke helt hvor det ellers sku være henne :s

Well, jeg står og skal købe en dressursadel som det første til min nye hest - Cashew :D

Jeg skal selvfølgelig have sadelmager ud - men så tænkte jeg jo at jeg lige så godt kunne - når sadelmageren var dér - prøve springsadler også med det samme.

Nogle som derfor kan anbefale en "billig" springsadel. Helst med kunststof da jeg føler jeg sidder bedre fast i dét ;). Jeg ikke særlig rutinepræget indenfor spring - og går højest op i dressuren, men selvfølgleig skal han jo have en springsadel alligevel til at sprigne i :) (Vil ikke ødelægge min dressursadel ved dét).

Men jeg har altså overhovedet ikke forstand på springsadler, hvilkne mærker osv. Men ønsker jo helst en springsadel med god "støtte`?" fortil og gerne lægstøtte også. Mærket er HELT ligegyldigt.

- Så frem med nogle mærker/springsadler, gerne vis et billede også og skriv pris med.

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..

0
0
Svar på denne tråd

Ma men dog.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 18:53

Ingen som kan hjælpe?

En springsadel til en overskuelig pris da jeg både vil have en spring og dressursadel nu når jeg får min hest hjem :)

Men er jo ikke millionær. Vil helst poste flest penge i dressursadlen.

Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,

Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..

0
0
Svar på denne tråd

jeg rider i en
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 13:16

kieffer Nobert Koof

Den har mege knæ og læg støtte og man kan (næsten) ikke ryge ud af den, den er rigtigt god især hvis man har lidt bøvl med balancen i spring.

Men jeg syntes ofte de er svære at få fat i brugte ( nok fordi den er så god )

Så jeg endte med at købe en ny, efter at have haft en brugt i nogle år, men den var ikke så pæn mere.

www.alt-til-heste.dk/ product.asp?product=11...b=0&page=1 her er et link til en, dog noget dyrere end hvor jeg købte min

Brugt ligger den mellem 3500-6000 ca og jeg fik en ny til 9500

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 14:29

Py godt nok dyr :) Men den rigtig lækker ud.

Men ved du om den nogen steder kan fåes brugt?

Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,

0
0
Svar på denne tråd

altså jeg fandt min
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 17:57

den gamle Norbert her på MP, til bum bum 3500 med montering. Men den var heller ikke den pæneste mere,

Hvis det er sådan en man vil have så må man være hurtig, jeg syntes at have oplevet at når de kommer til salg så er de hurtige væk igen.

Så kig i den blå, gul og gratis , hestegalleri og alle steder hvor rideudstyr komme til salg. Min kommer ikke til salg nogensinde tror jeg for den er bare så god :)

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

bum bumt s
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:43

Jeg har en Stübben Juventus. rimelig god sadel hvis man ikke har noget imod et lidt hårdt sæde (:

Der er ekstrem god knæstøtte.

Mener at de koster ca 7500 fra ny. Jeg købte min helt ny til 5500, men har senere set dem på nettet til ca den pris.. så kunne forestille mig at de brugte ikke er så voldsomt dyre..

NadiaDahl.

Med Nørlunds Penny Lane

& Toftegaardens Silver Sock

<3

Helt ny Kieffer trense str. pony sälges

0
0
Svar på denne tråd

hvad med. .
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 22:09
en kieffer donau ? jeg fik min til 4500, men stadig meget pæn, den er jeg godt nok glad for :)

Mig & Min Chaday

I'm not scared of dying, I just don't want to

Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder

Passier Optimum Købes, 17" og mellem bom !

0
0
Svar på denne tråd

hvad prisklasse
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 23:39

skal de ligge i da??

for Wintecf pro Jump er med ruskindssæde så den sidder du fast i og den er ikke så pebret brugt...

Til min elskede søn:

Når jeg har dig i mine arme,

og du smiler tillidsfuldt til mig.

Så bliver mit hjerte fyldt med varme,

Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 13:09
Jeg vil gerne kunne give en omkring 3-4000,- for en brugt :)

Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,

0
0
Svar på denne tråd

så vil jeg anbefale
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 22:31

dig en Wintec Pro Jump den er kanon og kan nemt findes i den prisklasse næsten ikke brugt...

Til min elskede søn:

Når jeg har dig i mine arme,

og du smiler tillidsfuldt til mig.

Så bliver mit hjerte fyldt med varme,

Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider