|
|
| Mikael Ladegård |
|
|
Er der nogen, der har fået undervisning af Mikal Ladegård, og hvordan er det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Mikael Ladegård |
|
|
ja en enkelt gang i spring og det var ok.
:-0 ERRARE HUMANUM EST.Det er menneskligt at fejle.:-0
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
jamen det får jeg hver uge.
Du er velkommen itl at sende mig en intern besked hvis du har spørgsmål.
Karina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg deltog engang i et dressur kursus som han afholdte, vel vidende at han normalt gør sig mest i spring. Jeg blev meget positivt overrasket, og synes faktisk at jeg fik rigtigt meget ud af det.
Hvis man lytter til folk ude omkring er mit indtrykt at folk er meget tilfredse med hans undervisning, så jeg synes da roligt at du kan prøve.
Lige gyldigt hvad folk siger er man jo nød til selv at prøve det, for at se om kemien mellem underviseren og en selv overhovedet passer sammen.
Held og lykke Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forfatter:  |
BeritH |
| Dato:  |
08-07-2002 10:46 |
|
Jeg har ikke selv fået undervisning af Michael, men kender flere der har.
Mit indtryk er at det foregår på hestens præmisser og at Michael er teknisk dygtig. Som andre også har nævnt så gør han sig mest i spring, men jeg ved da at han også underviser i dressur.
BeritH B.I.T.C.H. = Babe In Total Control of HerselfB-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Mikael selv rider faktisk dressur mest... men, ja undervisning er nok fordelt med 70 % springning og 30% dressur.
Jeg er vildt glad for hans måde at undervise på. han forstår at rose så uanset hvordan det er gået fremhæver han et elelr andet godt så man ikke er helt depri....
Og så forstår han at "samle folk omkring sig". Ikke fordi jeg er oversocial, men der er et super sammenhold.
Og hans priser er også rimelige: 450 kr pr mdr for en ugetlig gang springning.Karina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg har fået dressurundervisning af ham en del gange og det synes jeg bestemt jeg fik noget ud af.
Jeg synes at han gik meget op i grundridningen og også i rytterens opstilling, hvilket var godt for mig, da det ikke lige er det min normale underviser retter mest på. Og så synes jeg, ligesom Karina, at han er meget god til at rose folk, hvilket gør at man får mere selvtillid, mener jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
CathrineO |
09-07-2002 20:24 |
|
Er det ikke ham der altid har 1½ liter cola med sig ??? Jeg har kun set ham undervise, hvilket så ud til at være helt iorden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Det kommer lidt an på hvad du mener med overtaget ??
Det er Christian der driver Epona (ham der også har haft noget med Tuelsø at gøre), men det er rigtigt at Mikael er flyttet på epona med alle sine heste, og han er tilknyttet stedet.
Om Mikael har noget at gøre med Tuelsø tør jeg ikke sige. Har bare hørt at Epona er meget glade for at have Mikael der.
Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Det har da stået i bladene at Michael Ladegaard har forpagtet Epona - så på en eller anden måde må han da have overtaget ansvaret for driften - ellers hed det vel ikke forpagtning? Der annonceres fælles for Epona og Tuelsø, så også det indikerer en sammenhæng.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hej Tina
Jeg er ikke helt sikker på hvordan det hænger sammen, men jeg har skrevet og spurgt en i epona's bestyrelse.
Hun mener også at Kristian har forpagtet stedet og at Michael er tilknyttet som beridder, de har begge derudover salgsheste stående på stedet. Det er dog noget svært at finde ud af da epona - rideklubben jo lejer sig ind, og derfor ikke direkte har noget at gøre med driften.
Skal du leje boks derude skal du i hvert fald tale med Kristian, og det er ham der står for alt det paktiske.
Michael står for undervisningen.
Håber det hjælper bare lidt.
Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Signe/Cherie´ |
11-07-2002 14:37 |
|
Har set ham undervise kaj ove rasmussen, og d ser helt ok ud...>o< Jeg ved ikke om jeg tror på kærlighed ved første blik, men det sparer en masse tid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fakta ! |
|
|
Mikael har ikke forpagtet noget af Epona/HJørnely.
han har lejet sig ind i x antal bokse til sine salgsheste+ sin og kærestens private heste.
Derudover giver han undervisning på stedet i spring+ dressur+ de andre steder han plejer at undervise.
Mikael har absolut ikke noget med stedets drift at gøre, det står Kristian 100% for.
Kristian forpagter stedet af ejeren Claus.
Hilsen Karina, der kommer der og får undervisning hver uge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|