Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

tilridning, HVOR ?
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 12:21

hej H-ænder

hvor har i haft jeres hest i tilridning ?

jeg står og skal sende mine afsted da jeg ikke har tid lige pt, men hvem skal man sende sin hest afsted til ?

nogle gode og dårlige erfaringer, bare kom med dem

Mig & Min Chaday

I'm not scared of dying, I just don't want to

Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder
0
0
Svar på denne tråd

tilridningshest
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 14:25

Hej. prøv at fortælle lidt om den .. hvor stor er den? hvor gammel er den? osv.? jeg har tilredet heste løbet af året ..

jeg vil nemlig gerne hjælpe med at tilride heste, og tjene penge på den måde ..

venlig hilsen Marie

0
0
Svar på denne tråd

jamen. .
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 18:38

jeg har to 3-års hingste, de er godt nok ikke så stor sådan 156-157 ca. men de vokser endnu. .

den ene er meget nervøst anlagt, altså den er ved at dø af skræk bare der kommer en lille ny ting, den har jeg ikke været oppe og ligge på endnu,

men den anden har jeg ligget på, virker meget cool, men den er meget uærlig, det endte med jeg fik en mindre hjernerystelse og en meget forstuvet hånd, og derfor har jeg ikke lyst til at prøve igen selv, da både heste og jeg vil få en masse dårlig oplevelser og det vil gøre det sværer for den jeg i sidste ende nok ender med at sende dem ud til :)

Mig & Min Chaday

I'm not scared of dying, I just don't want to

Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder

Passier Optimum Købes, 17" og mellem bom !

0
0
Svar på denne tråd

inden de skal
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:18
tilrides ville jeg øve noget hms på dem og lade dem i første omgang gå som håndhest.. så er der mere ro på hestene, når de skal igang med selve ridningen og det giver nok også det bedste resultat, hvis de er så nervøse for nye ting mm... min PRINZ kommer af sted næste uge han skal op til en der kan tage over for mig, da jeg også har en nervøs/stresset unghest som jeg ikke lige magter før jeg skal ride ham. Hun vil lære han alt hvad en hest vil møde i stalden,skoven vejen. øve trailer og plastick, raslene dåser mm, så han ikke farre op i en spids med det samme han ser noger bevæge sig og jeg glæder mig for de penge er givet godt ud...bare en ide til dine heste pøj pøj
0
0
Svar på denne tråd

Miiah...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:54
Det lyder som om den allerede har fået en dårlig oplevelse. Jeg er MEGET af den holdning, at hvis ikke man har forstand og erfaring, så skal man holde sig langt fra tilridning.

Har arbejdet i stald, hvor vi red rigtig mange heste til. Dem hvor folk havde været i gang selv, var de værste, fordi det tit var mislykkedes.

Efter min mening, kan det ikke gå hurtigt nok med at få den i tilridning. Synes ikke du skal begå dig ud i mere selv.

Skriv hvor du bor, så folk ikke skriver en i den anden ende af landet.
0
0
Svar på denne tråd

Tilridning.
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 08:48

Jeg plejer at få alle mine heste tilredet og redet hos Søren Hedegaard.

Han flytter til Klarup rideklub (Aalborg) pr. 1/8, og han kan stærkt anbefales.

Han er MEGET tålmodig, og får i tilridnings fasen skabt 100% tillid og partnerskab mellem hesten og ham.

-Han bahandler dem utrolig godt... vasker dem, lukker dem på fold, i det hele taget bruger tid på dem.

Der ud over er han super profesionel, og har uddannet flere heste op til Grandprix niveau, og har selv redet en del internationale stævner.

-Han er super flink og menneskelig, ham ville jeg klart bruge.

Malene.

0
0
Svar på denne tråd

Et godt råd
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 12:41

lad være med at arbejde med den.

Min hest er vanskelig (han er blevet bange) nu hvor han er under tilridning, fordi jeg selv troede jeg kunne.

Hellere aflevere hesten helt rå til tilridning.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider