|
|
| Chevel Nior gamacer |
| Forfatter:  |
Donna P |
| Dato:  |
22-07-2007 21:08 |
|
Hvad synes I om dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Super perfekte har selv 8 par
Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk Opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info. Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes i Fårvang eller Tilst efter aftale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chevel Nior gamacher |
Donna P |
22-07-2007 22:26 |
|
Okay, jeg har nemlig hørt at de glider af når man rider. Men overvejer at købe et par, for de ser gode ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det gør de |
|
|
også, hvis man ikke køber den rette størrelse, ligesom alle andre. De er bare lidt større, eller de er inddelt i andre størrelser end de gængse gamacher, så folk for altid købt dem for store. Kan man stadig købe dem? Jeg syntes jeg hørte, at de gik konkurs for godt et halvt år siden...købte selv et stort lager!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De sælges stadig |
Donna P |
22-07-2007 22:44 |
|
Krikken.dk sælger dem.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal finde ud af hvilken str min fjordhoppe bruger. Nogle der har idéer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cheval Noir |
|
|
Cheval Noir er vist(!) udgået af produktion. Var heldig at købe til begge ridehestene for en meget rimelig "penge"... Normalpris var 375 kr for et sæt til enten for- eller bagben. Fik sørme til alle 4 "fusser" for 375 kr. Og ja - de er lidt store i størrelserne. Jeg købte str full - de passer til Taipan, som har kraftige ben; normalt er str full en anelse for små/stramme til ham. Derimod er str full lige store nok til Gogge-springfidus, som eller plejer at bruge str full uden problemer. Donna P Mål evt din hest omkring piben - eller tag det indvendige mål på et sæt gamacher, som passer.
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cheval Nior |
Donna P |
23-07-2007 07:23 |
|
De er ikke udgået  Der er mange internet butikker der stadig sælger dem. Jeg skal til Vejle idag, og købe et sæt til alle 4 for 350, så håber jeg de er gode 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cheval Noir |
|
|
Beklager at måtte sige det, de ER udgået af produktion, firmaet er lukket!! Så det må være rester der er tilbage rundt omkring. Det er fine gamascher, de skal bare lægges rigtigt på, ellers kan de godt have en tendens til at glide lidt ned, især bagbenene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| htrhtrhh |
|
|
De er udgået af produktion. -Muligvis pga. for mange klager. jeg har selv klaget over dem og sendt dem retur da de gled ned KONSTANT på min hest og ifølge dem selv skulle det være den størrelse der passede min hest. Jeg målte hendes ben på alle leder og hun var helt perfekt beliggende inden for målgruppen til størrelsen. så fra mig. elendige gamacher...
Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig! Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem  -Og det går stærkt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig glad for |
|
|
mine, dog var det til min tidligere hest, så det er str. full, hvilket bette skién ikke kan passe, så jeg ønsker at BYTTE et par fra str. full til cob  De har rigtig god pasform og så er prisen til at overkomme.
Med venlig Hilsen Mette R (Chanel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Donna P |
|
|
Havde de flere tilbage i vejle i sorte?
Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk Opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info. Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes i Fårvang eller Tilst efter aftale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MetteR |
|
|
De findes kun i small og full. Min kæmpe bruger x-Full og xx-Full, men disse gemacher i str ful glider også ned på kæmpe, og lige ledes på min venindes 4 heste, så jeg har heller ikek noget posiktivt at sige om dem. (Så jeg har et par til salg i sort=full)
Mvh Heidi og kæmpen, Sir Sandro. Hvem sagde at det ikke var størrelsen det kom an på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej heidi- mfl. |
|
|
Så er det heldigt at jeg vovede pelsen og bestilte dem i en str. small i en rideudstyrs butik jeg har været rigtig glade for dem. Brugte dem i str. full på min hannoveraner hoppe på 167 i stg. og de sad altid perfekt. Fandt i øvrigt dette på en hjemmeside over hvordan de ligges på, det kunne måske løse nogle af problemerne. Det røde mærke skal placeres - midt bag - på hestens kode. Når gamachen er placeret lukkes den midterste lukning (2) først. Så lukkes den øverste lukning (1). Derefter lukkes den nederste lukning (3) under hestens kode. VIGTIGT! Til sidst efterstrammes den midterste lukning (2) , så gamachen sidder helt fast rundt om benet. Easy Boot er fleksibel i alle retninger, så den kan ikke sidde for stramt.
Med venlig Hilsen Mette R (Chanel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glad... |
|
|
Jeg er super gald for mine! Har aldrig har problemer med at de glider. De skal bare strammes ordentligt efter... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| delte meninger... |
janejensen |
24-07-2007 19:39 |
|
Jeg har nogle til mine heste, og det er altså ikke helt ligemeget hvem af hestene jeg ligger dem på. Jeg kan fint få dem til at ligge på begge mine hopper, men de glider ned på min vallak. han er endda den største og med de kraftigste ben, og det er størrelse full, men blive der, det vil de ikke på ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Super glade for mine! Har aldrig problemer med de glider ned, det har jeg tilgengæld med mine eskadron pro aktive, de glider ned ! 
~ © Robin Surprise - Shalom E´jaaz - Julia - Zijawa Azale © ~ En rigtig hest er en fuldblodsaraber ***** Malene Pedersen *****
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har dem |
|
|
og bruger dem på en dv hoppe med pibemål 22 jeg bruger small bagben på alle fire ben de passer min hest og falder ikke ned..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har brugt mine str. Full på en oldenborghoppe med "almindelige str. full-ben"  Dem til forbenene sidder perfekt fra starten, mens dem til bagbenene lige skal strammes en ekstra gang, inden jeg sætter mig i sadlen. Så sidder de også fint. Så alt i alt har jeg været meget glad for mine, og jeg ærger mig ret meget over, at jeg ikke længere rider en hest, der kan passe dem. Mvh. Julie
--- Nu (næsten) uden Alexia. Medhjælper hos Vodagergård - Medlem af Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efter jeg fandt |
|
|
den beskrivelse som ovenfor synes jeg osse de sad lidt bedre på ditte. Men de skred alligevel lidt. Nu bruger jeg de samme på Dominik og der sidder de bare perfekt. Dog synes jeg de bliver meget slidt af at blive vasket pga alt det velcro. Det er lidt træls. Jeg vasker nok osse lige tit nok men sådan er det.
Pia Nielsen Udstyr sælges. Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|