|
|
| Aussie Fly Mask Special |
|
|
Er der nogen, der kan hjælpe med at finde insektmasken "Aussie Fly Mask Special"? Ville have sådan en, men er åbenbart for sent ude- har kun set den i Hooks, og der er den udsolgt! Den er lilla med tyndt, sort net over øjne og ører. Den ser ud til at være blød, slutte tæt, og så er der rigtig god plads mellem net og øjne. Hvis der er nogen der ved hvor sådan en kan købes, vil jeg være taknemmelig! Også brugt har interesse. (str. cob, evt. full) Alternativt er der måske nogen, der kender til lignende insektmasker?
FERIE, FERIE, FERIE. SLAP NU AF, DU HAR FRI, OG SYNG EN GLAD MELODI. OP MOD SOLEN LER VI- DEN SKAL SKINNE TIL FERIEN ER FORBI- HÅBER VI.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fluemaske. |
|
|
Det lyder som sådan en jeg har købt hos Hööks i str. full. Den er blød for hesten og ok synes jeg, men jeg synes nu ikke der er for meget plads til øjnene og øjenvipperne - har også klippet toppen af ørerne på masken , da min hest ellers skal gå med krøllede ører. Vil gerne sælge, hvis det lykkes mig at finde en fluemaske til min hest der sidder bedre, hvis du altså kan være interesseret i en maske hvor det øverste af øret stikker op. Ej, har lige været ude i bryggerset at checke den (har den med hjem til vask)og der er gået en flænge i det lilla stof over venstre øre - den er vist for hærget til at kunne sælges.. Har ellers ikke haft den ret længe.. Prøv i stedet at søge på Tika Rideudstyr - de ser ud til at have et godt udvalg. Mvh. AnjaR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fluemaske |
|
|
OK, det var da en skam, din er med indbygget ventilation... Er sikker på, min mule ville have været glad for den. Er der ikke andre, der har købt sådan en, og som ikke synes den passer el. lign. som har lyst til at sælge? Det skal nok være str. Full, da det lyder som om de ikke er så store i str.
FERIE, FERIE, FERIE. SLAP NU AF, DU HAR FRI, OG SYNG EN GLAD MELODI. OP MOD SOLEN LER VI- DEN SKAL SKINNE TIL FERIEN ER FORBI- HÅBER VI.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fluemaske |
|
|
Jeg har købt denne her til min hoppe www.tikarideudstyr.dk/ shop.php?item=1918 pasformen er ret god, men jeg ville gerne have, der var mere luft mellem net og øjne.
DRESSURHOPPE KØBES 4-5 år, jo mørkere jo bedre, ca. 170 cm. Ukompliceret, super temperament, godt eksteriør, godt gående + hjertet på rette sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aussie |
|
|
 Masken ser sådan ud - lige sådan en jeg også leder efter. Dog syntes jeg den ser stram ud om næsen med mindre det er ultra elastisk?!
DRESSURHOPPE KØBES 4-5 år, jo mørkere jo bedre, ca. 170 cm. Ukompliceret, super temperament, godt eksteriør, godt gående + hjertet på rette sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Equiline |
| Forfatter:  |
Louise 5 |
| Dato:  |
20-07-2007 11:33 |
|
Equiline har også en "Fly-mask", som minder om dén du søger. Den kan købes hos Equipe på Fyn. De sender den til dig på opkrævning. equipe@mail.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aussie.. |
|
|
Ja, det er lige præcis den fluemaske, som Jannie viser et billede af - det lilla stof er super blødt, ja selv det sorte net er faktisk ret blødt - stram er den ingenlunde. Mvh. AnjaR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fluemaske |
|
|
Jeps, Jannie- det er præcis sådan en, jeg leder efter!  Synes, den ser rigtig god ud. Men hvis det er helt umuligt, må jeg jo finde en anden, f.eks. den der Equiline.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacson... |
|
|
Hejsa.. Jacson har en i sort der ligner aussie´en meget. Samme elastik, og det hele... så find en butik der forhandler Jacsons.. Ellers søg selv på www.jacson.se
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| side 41 |
|
|
den er på side 41 i Jacson kataloget... du skal blot lige downloade kataloget fra deres hjemmeside...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Super! |
|
|
Hej Anna. Ja, den minder meget om den anden- også med lycra, og sidder tæt så fluerne ikke kam komme ind under masken. Det var da alle tiders, du fandt den- tak! Den tror, jeg, at jeg vil prøve at købe. Håber bare ikke, at den er stor i str, da min hest ligger ml. en Cob og Full (oftest Cob) i grimer og trenser, og den kan vist kun fåes i Full. Men det må komme an på en prøve!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Var så lidt.. Og by the way.. Har selv en i str. full, og min hest bruger cob i trenser, men passer fluemasken fint.. Heller de er lidt store i det, og har plads til vipperne...:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|