Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

WINTEC PRO erfaringer søges???
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 18:19

Jeg skal måske have en wintec pro til min hest..

hun er ret svær at finde sadel til... men manden fra bach udstyr i aalborg kommer torsdag og prøver en pro på min hest..

jeg vil KUN have den fordi man selvk an skifte de der kopfjern.. da min hest har en mani med at ligge muskler om.. så jeg konstant skal købe anden sadel eller omstoppe..

Hvad kan i fortlælle af positive og ISÆR negative ting om sadlen???

Er luftpuderne godt for hestens ryg??

hvordan er den at springe i??

sandie

0
0
Svar på denne tråd

Isabell Werth..
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 18:35

Hej Sandie.

Jeg har kun erfaringer med ovenstående dressurmodel - men en absolut god sadel.

Min hest har ikke haft problemer med ryggen eller noget som helst andet. Jeg havde den i 3 år - og har kun skiftet den, fordi jeg som rytter, havde lettere ved at sidde korrekt (læs mindre forkert) i en Kieffer.

Havde jeg ikke været en middelrytter - der så gerne vil - havde jeg helt sikkert beholdt Wintec sadlen.

Sonja

0
0
Svar på denne tråd

jkbdksdj
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 21:29
sonja - forstår ikke helt det med midelrytter???
0
0
Svar på denne tråd

Super sadel !!
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 22:13

Hej Sandie !

Jeg har også en Wintec pro, og bruger den både til ture, dressur (hvor jeg så tager knæpuderne af, og rider jagter med spring i den.

Det er uden tvivl den bedste sadel jeg har eget, og kan faktisk ikke sige noget negativt om den !!

Fordelene kan jeg alligevel ikke lade være at nævne ... !!

-Ingen smøring - bare tør den af med en fugtig klud ind imellem og så kan man købe noget spray så den bliver ekstra fin !!

-Du kan også bade med din Wintec - den tåler fint saltvand, bare skyl den af med rent vand efterfølgende og lade den tørre !!

-Du kan selv regulere når hesten sætter muskler - absolut den største fordel med en hest som din, der sætter muskler hist og pist !!

-Utrolig slidstærk - og fantastisk holdbar !

-5 års garantid på puder og livstid på bommen !!

-Luftpuder der altid slutter tæt til hesten og former sig efter

den

-Springpuder i forskellige størrelse skiftes lige ud på et minut med velcro !!

- ja jeg kunne sikker skrive meget mere !!

Konklusion: Kan kun anbefale den !!

Mange hilsner fra Tina

0
0
Svar på denne tråd

kfkfjkf
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 08:14

okay så jeg kan roligt glæde mig endnu mere til han kommmer og prøver den på hende i morgen *ss*

Det bedste af det hele er at jeg bruger BRUN til min hest..

PRO fåes normalt "kun" i sort.. men man kan få den i special farve, brun... der er normalt 4 mdr ventetid.. og han har lige en 17 tommer på lager... he he

ville gerne have haft en 17.5 tommer.. for jeg er ikke vant til flat seat.. og føler ikke jeg har noget at sidde i *ss*

men det lære jeg vel he he

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider