Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Fleece dækner, hvor købes de?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 18:38
Nogen der ved hvor man kan købe sådan et blødt fleece dækken i mørkeblåt?? Jeg har lige måtte købe et uld dækken i stedet for, da jeg ikke har kunne finde dem nogen steder!

;-D Smil til verden og verden smiler til dig! :-P
0
0
Svar på denne tråd

Hööks
Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 20:23
Jeg synes da at de kan fås mange steder?:-) Du kan bl.a. købe dem gennem Hööks der på internettet har adressen www.hooks.dk

Men jeg vil ikke anbefalde dig at købe et. De kan ikke holde i bringen. Trykket fra hestens bringe er simpelthen så stort at dækkenet revner foran.

Så er et ulddækken meget bedre;-)(y)(y)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hööks
Forfatter: 
Dato:  22-06-2002 20:33
Tja, så tror jeg din rideudstyrsforretning er dårligt assoteret for det er meget in pt:

prøv Heri, Zoo-city, Dus Med dyrene.

Det der er mest in pt er det med guldkanten pris ca 399

KarinaKarina ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hööks
Forfatter: 
Dato:  24-06-2002 15:23
Tja - jeg har da lige købt et mørkeblåt fleecedækken med brede sorte kanter.

Det er købt i Heri her på Sjælland, jeg kan se du kommer fra silkeborg, men du kan da altid ringe over til dem og spørge om de kan sende dig et.

Det er mærket Horse-Saver og er en efterligning af Frank Sommer dækkenet. Også Zoo-zity har dette dækken. Jeg tror ikke det originale Frank Sommer fås i blåt. Dette har jeg i øvrigt i grønt og umiddelbart synes jeg ikke der er forskel på kvaliteten, men der er stor forskel i prisen.

BeritH
B.I.T.C.H. = Babe In Total Control of HerselfB-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider