Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Foderhandel på Sjælland?
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:41

Hej alle søde hestefolk!

Jeg skal have hest, den skal stå opstaldet ved Kongelunden på Amager og nu magler jeg et sted jeg kan købe foder?

Nogen der kender et godt sted hvor de enten leverer eller

man kan hente? Billigt og godt må det gerne være!

Håber I kan hjælpe!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 15:49

Har du nogen forestilling om hvilket foder du søger og i hvilken prisklasse?

Prøv at beskrive hesten? Alder, køn, arbejdsniveau, vægt?

Så er det nemmere at hjælpe dig

Led mig ikke ind i fristelse -

(Jeg kan sagtens selv finde vej)

Dansk Varmblod - det eneste der dur ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Foderhandel på Sjælland?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 10:24

4 årig, vallak, fuldblobsaraber.

Han vejer ca 350-400 kg og jeg havde forestillet mig noget havre, vitamintilskud og ellers en masse hø.. Gerne billigt, men heller ikke skidt..

Han bliver redet stort set hver dag, med en enkelt fridag en gang i mellem, mest dressur og terræn..

TAK!

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 10:24

billigt og godt - plejer ikke ligefrem, at hænge sammen!

Jeg bruger brogården - hvilket er et dyrt foder, men til gengæld får man kvalitet for ALLE pengene!

Mange venlige hilsner

Maria
ღ OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB ღ
ღ Billeder af Van Basten, Laura & Papaya på min præsentation. Husk GB :D ღ
OBS: Salg af 2 DV'er - se hjemmeside for mere info
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 10:36

Hvad kan du anbefale derfra?!

Bare jeg ikke skal betale 500 kr for 20 kilo foder, så der det fint!

0
0
Svar på denne tråd

Hippolyt
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 11:01

Jeg kan varmt anbefale St. Hippolyt hestefoder.

Det er et foder der er organsinsk bundet, dvs at alt kan optages (bruges i maven). Den skal have 100 g pr. 100 kg hest ved vedligehold + ekstra ved

Foderplan til din hest:

• 500-600g naturmüsli (et foder til alle hesteracer)
  • 100g MicroVital (en kur som alle heste har godt af at starte med, en eller 2 spande er nok)
  • Evt havre (hvis din hest mangler energi eller skal yde noget ekstra, kan du tilføje havre)

+++ +++

Om Naturmüslien: (178,-)

Fuld af gode sager
Denne afbalancerede müsli er meget populær og har et stort antal trofaste brugere. NaturMüsli er særdeles velsmagende, og en let coating med en blanding af æblesirup og sukkerroemelasse holder den helt støvfri. NaturMüsli er fint afbalanceret med mange forskellige energiholdige råvarer og plantedele med højt indhold af vitalstoffer. NaturMüsli er derfor velegnet til temperamentsfulde heste samt heste, der er svære at holde i huld. Intakte plantefibre fra bjerghø med mange urter giver müslien en god struktur, der bidrager til en lang tyggetid og giver hesten en god spiseoplevelse.

NaturMüsli er velegnet som basis til heste i alle situationer og kan bruges sammen med havre eller anden kornblanding og varmebehandlede majsflager.

+++ +++

Om MicroVital: (468,-)

Er et koncentreret tilskud - rigt på organisk bundne mikromineraler. Mange skavanker kan skyldes et for lavt indhold af sporstoffer i grovfoderet (for ensidig sammensætning, udpining af jorden osv.). Hestens behov for sporstoffer er beskedent, men et utilstrækkeligt indhold i foderet vil medføre, at kroppens reserver efterhånden udtømmes.

+++ +++

Alt dette samt wrap, spåner, rideudstyr kan du købe og få leveret til døren hos www.miniwrap.dk

.¤*Fra Louise*¤.

Ejer af verdens sjoveste pony!

.¤*Bjarke, du vil altid være i mit hjerte*¤.

0
0
Svar på denne tråd

Hippolýt
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 11:49
Har også tjekket Hippolyt og fået det anbefalet! Tak for de gode råd..
0
0
Svar på denne tråd

123445
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 11:57

Hov.. der blev da godt nok lige blandet rundt i vores indlæg hva?

Jeg anbefaler dig brogården's foder. Jeg ville minimere indtaget af havre til din vallak. Find evt et havrefrit muslifoder.

evt Fase III fra Brogården.

"Fase III er et müslifoder med et højt indhold af fordøjelige fibre og olie og et lavt indhold af stivelse. Ingen havre stivelse. Forsyner hesten med tilstrækkelig energi uden at forøge dens stressniveau."

Nu ved jeg ikke hvordan din araber's sind er, men man hører jo tit at de kan være lidt stressede. Derfor ville fase III være et godt foder.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 11:59

Fohandlere af Brogården's foder finder du her: www.brogaarden-foder.dk/script/site/ page.asp?artid=156&cat_id=85

Som andre siger så er det et ikke et foder i den billigste ende, men der er fuld valuta for hver en krone.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider