Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

smed???
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 14:59

jeg er kommet i den utrolig irriterende situation at min smed ikke kører på sjælland mere, og skal derfor finde en ny GO smed. bor i nordsjælland, og synes ikke rigtig jeg kender nogle jeg har lyst til at bruge. er der nogen af jer der kender nogle super smede??? men hest er nemlig skadet og går med sygebeslag så det er virkelig vigtigt at han får en smed som ved hvad han laver. har hørt om hende mathilde, nogen der har nogle gode erfaringer med hende???

lad mig endelig høre fra jer.

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:39

hej først vil jeg sige at jeg har hørt lidt om matilde og det jeg har hørt er hun kun kommer ud hvis der er flere i stalden og at hun ikek er så dygtig..

jeg ville anbefale jørgen neumann han er meget dygtig og kan rette næsten alt han laver alt i sygebeslag. hans nr er 20248386

eller måske per andersen de skulle også være dygtige.. hans nr har jeg dog ikke,.. held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

til specialsko..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 11:00

Ville jeg absolut vælge Michael Kjær - Han er altså bare super dygtig..

Ellers er der jo altid hans læremester Kurt Larsen - Han kører vist ikke så meget ud mere, men mener da stadig der er gang i hans Biks med folk der er udlært hos ham.

Har ikke hans nummer, men Har da Michaels

47335955 - tlf. tid ml 7.00 - 8.00

Akut mobil nr. 40335455

Mvh. Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

Matilde
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 09:04

Hvis du bor i Matildes område www.matildes-beslagsmedie.dk/ _private/omraade.htm så kører hun ud. Det er kun hvis man bor uden for området = for langt væk, at der skal være flere for at hun vil køre, hvilket jo er meget forståeligt.

Matilde er meget dygtig og tålmodig.

Tjek lige min hjemmeside
Tror på en vej frem uden vold!

Akademisk er vejen for os!!

Medlem af HN Elite Guards (WoW)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider