Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

mobil - cbb?
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 14:49
Da mit nuværende abb. skifter vilkår, skal jeg have et nyt tlf. abb.
Jeg bruger praktisk talt aldrig min tlf. Tjekkede lige, det er 3 dage siden jeg sidste ringede fra den...
Så skal bare have noget billigt, billigt noget.
Har kigget på CBB og M1
Har I nogle erfaringer med dem? Fungerer det? Ikke alt for mange udfald på linien og lign?
Eller kender I nogle fantastiske mobil-selskaber man bør tjekke ud, vil jeg også meget gerne høre om dem
0
0
Svar på denne tråd

CBB-mobil
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 15:30

Jeg har CBB og er tilfreds med det. Der kommer ingen uventede regninger. Du kan tanke op for min. 99 kr pr gang og jeg mener at du bare skal tanke igen inden 3 mdr. Men kig på deres hjemmeside www.cbb.dk

Stine

0
0
Svar på denne tråd

hej jeg er
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 15:31

jeg er meget glad for sonofon selvhenter da jeg kun betaler for det jeg bruger og bare kan tanke om når jeg mangler. Der er ingen minimumsforbrug og priser på minutter og sms er meget fair.

Men der jo også andre end lige sonofon der har disse "selvhenter" metoder.

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!

Min dejlige hund er sovet stille ind...
Hvil i fred gamle ven. Evigt savnet, aldrig glemt
0
0
Svar på denne tråd

Har selv
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 22:26
haft cbb, men foretrækker nu Telmore, de er billigere :0)

Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !

~ Soya - elsket og savnet ~

0
0
Svar på denne tråd

Cbb...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 22:53

Jeg har haft CBB i flere år nu og er meget tilfreds med det. Der har faktisk ikke været nogen som helst problemer og det er billigt

If wishes were horses, beggars would ride...

0
0
Svar på denne tråd

Telmore vs. CBB
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 14:47

Så vidt jeg ved er CBB billigere end Telmore (men det drejer sig vidst kun om 1 øre pr min og 1 øre pr. sms til forskel)

Telmore har måske en lidt bedre dækning end CBB da jeg mener det er TDC's net. Men jeg har nu sjældent haft problemer med CBB's dækning.

M1 mener jeg er det allerbilligste, men jeg har ikke hørt om nogen der har det...

0
0
Svar på denne tråd

Billigst
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 20:50
CBB er ellers 6 ører billigere i minuttet end Telmore og SMS til en øre mindre. Tele2 kan sælge minutter til 38 ører og SMS til 19.

Jeg har gode erfaringer med CBB - men er pt Sonofon-kunde (Det er samme snask med andet navn ) da jeg manglede en ny og billig telefon.

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider