Hej jeg r blevet anbefalet B-Express til hoppen da hun er lidt stresset til stævner, det har også hjulpet en smule. Jeg har så lige læst tråden om BH Amino og det var jo værd at prøve.
På BH B-Express står der at det hjælper ved sløved?? Nogen som kan beskæftige dette?
Min hoppe mangler nogle gange noget mere energi, og specielt når vi starter 2 klasser. Jeg varmer sjældent op i mere end 25-30 min sammenlagt incl skridt til første klasse, mellem klasserne står jeg for det meste stille og varmer så kun op de sidste 15-20 min inden vi skal ind igen.
Jeg kunne jo godt tænke mig at jeg kunne give hende noget mere energi uden at hun bliver mere vågen. Det skal lige siges at det kun er de første 15-2-0 minutter vi er på stævnpladsen at hun er vågen, ellers er hun yderst medgørlig at have med.
Jeg fodre hende med noget miljøfoder (kan selvfølgelig ikke huske navnet nu) hvor der bl.a er sort-havre og epona specialolie i samt alle de nødvendige vitaminer og mineraler. Så hun får jo energi nok fra foderet, endvidere får hun dagligt hvidløgsflager,E-vitamin fra BH og ekstra biotin. Og selvfølgelig hø,halm og wrap.
hvad kunne jeg evt. suplerer op med?
Kom endelig med jeres forslag.
Mvh.
Bitten