den fra Solanum ugen op til han skulle rejse fra danmark til norge og han var udervejs i 4 dage med 4 transport skifte og tog det totalt cool han er normalt en hest som kan stresses let da jeg kom i stalden dagen efter han ar komet stod han som om at her havde han sgu været altid så jeg kan varmt anbefale den fra solanum den har enormt god effekt.
kan samtidig også anbefale Baldrian dråber..
Solanum No Stress
Anvendelsesområde:
dæmper nervøsitet og stress Et højt indhold af let optageligt magnesium, B-vitaminer og aminosyrer (heriblandt tryptophan) lægger en dæmper på hestens temperament.
Det er meget vigtigt at magnesium-kilden er let optagelig og ikke blot magnesiumoxid eller magnesiumsulfat. I Solanum No Stress anvendes magnesiumfumerat og en magnesium/protein-forbindelse, der gør at optageligheden af magnesium bliver særdeles god.
Anbefalet daglig dosis til stor hest: 50 gram = 2 mål.
Til pony anbefales 1,5 mål pr. dag.
Indtagelse: pulveret blandes i hestens foder morgen og aften.
koster: 295 for 500 gram
Den her skulle være ekstra god til transporter:
Solanum Traveller
Tilskudsfoder til heste
Anvendelsesområde:
dæmper nervøsitet og stress
dæmper svedudbrud
normaliserer tarmfunktionen ved hjælp af probiotika
hurtigere "re cover" - stort indhold af kobber og zink
opretholder korrekt væske/saltbalance Et højt indhold af let optageligt magnesium, B-vitaminer og aminosyrer (heriblandt tryptophan) lægger en dæmper på hestens nervøsitet.
Det er meget vigtigt at magnesium-kilden er let optagelig og ikke blot magnesiumoxid eller magnesiumsulfat. I Solanum Traveller anvendes magnesiumfumerat og en magnesium/protein-forbindelse, der gør at optageligheden af magnesium bliver særdeles god.
Brugsanvisning: 50 gram = 3 mål 6 - 8 timer før transport.
Yderlig 50 gram hver 6 time under transport.
Ponyer anbefales 2/3 dosis.
Indtagelse: pulveret blandes i hestens foder.
koster: 295 for 500 gram.
købte selv 500 gram som var nok til min transport til norge.