Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sikkerhedsvest
Forfatter: 
Dato:  07-06-2002 13:29

Hej

Kan nogen hjælpe. Min 19-årige søn, der er høj og tynd leder efter en sikkerhedsvest.

Uheldigvis er de åbenbart fremstillet efter "standardpigemodellen". D.v.s. hvis han skal have den til at passe i omkredsen, bliver den for kort.

Er der nogen der kender en type sikkerhedsvest og evt. forhandler, der har en vest til en høj og tynd rytter.

Alice
0
0
Svar på denne tråd

Re: Sikkerhedsvest
Forfatter: 
Dato:  30-06-2002 22:10
hei!!
nej desværre... men har du prøvet at snakke med en fra en rideudstyrs butik, de har som reglt godt kontakter til andre firmaer eller ved måske hvor man kan får fat i sådan en eller et std hvor de måske bygger sikkerhedsveste efter folk..

men ellers kan jeg ikke hjælpe dig desværre..

hilsen spring rytteren.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-07-2002 13:30
Hej Sanne

Vi bor "langt fra alting" så vi prøvede at ringe rundt og forhøre os. Svaret er, at dem der er, kan reguleres i bredden. Det er rigtig nok, men der er jo grænser for, hvor langt de kan spændes ind.
Det er lidt surt, at flintre af sted med bus og tog, for at finde ud af, at der ikke er noget i butikken, der kan bruges. Så jeg håbede, der var en rytter i størrelse høj og tynd, der havde fundet den rette model.

Alice
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-07-2002 20:14
hei igen Alice!

jeg skal nok skrive til jer hvis jeg finder en sikkerhedsvest som der skulle passe til en høj og tynd person.
her du prøvet at kigge inde på
http://www.hooks.dk
eller
http://www.ingdams.dk

der kan det være at de måske har nogle i den størrelse

hilsen sanne. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-07-2002 10:47
Hvis I i ferien alligevel kommer et smut til Tyskland, var det måske en omvej værd at finde en rideudstyrsbutik. I Tyskland er der flere størrelser at vælge mellem - og en del flere mandlige ryttere, så de er nok stødt på fænomenet...

Venlig hilsen

Randi G.

Don't take life too seriously, you won't get out alive :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider