er jeg nødt til at komme af med lidt galde... 
Gud hjælpe mig om ikke fjolset har hævet min check i dag, selvom jeg har reklameret over høet. Jeg har sku (undskyld banderiet) lyst til at opgive hans navn herinde.
Han var ude at kigge på høet torsdag aften, hvor han sagde, at det ikke fejlede noget og de baller som gjorde, var min egen skyld. Han mente ikke min lade var beregnet til hø, og jeg havde lukket vinduerne i stalden. Det skal lige siges, at jeg havde hø i den lade hele sidste vinter og 2 af vinduerne i stalden ikke har været lukket i flere måneder.Jeg var selvfølgelig ikke hjemme, så det var min kæreste, han snakkede med. Jeg kørte derfor ud til ham fredag aften med to af de baller, som han sagde var ok, for at vise ham, hvordan de så ud indvendigt, når man åbnede dem. Trods det at vi havde aftalt, at jeg skulle komme, var han ikke hjemme.
Alle ballerne er dårlige. Når man åbner dem, står der en fæl grå sky af svampestøv ud af dem.
Jeg ringede til ham lørdag, for at bede ham hente ballerne, men han tog ikke telefonen, så jeg indtalte en besked på svareren.
Nu har jeg efterfølgende hørt, at ham der har presset det for sælgeren, kan være lidt af en fusker, men man skal jo passe på med sladder. Så hvis han har bildt sælgeren ind, at høet er ok, så er han åbenbart overbevist om det, og så kan jeg råbe og skrige så tosset jeg vil.
Øv øv øv øv øv...og atter øv!