Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dårligt hø..æv
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 08:15

Jeg skal bare lige af med min vrede og frustration. Sidste torsdag hentede vi nogle høballer, og de er allerede mugne.

De er presset alt for hårdt og sikkert også, mens de har været våde.

Jeg købte hø samme sted sidste år, og der var de bare så fint, så jeg havde fuld tiltro til leverandøren.

Da vi kom ud for at hente dem, var de meget tunge og sælgeren forlangte da også 30,- kr pr. balle (DYRT, men nu havde jeg jo lejet trailer og slæbt min kæreste med derud).

Vi smed nogle af dem ind i vores lade og andre i stalden, og lod døre og vinduer stå åbne. Derefter tog vi 4 dage på ferie, men da vi kom hjem var det allerede galt. Ballerne stod og "kogte" indvendigt og da jeg åbnede et par stykker stod det ud med svampesporer.

Jeg har kontaktet sælgeren, men der er selvfølgelig ikke noget at komme efter. Han siger bare, at det er vores egen skyld, fordi vi har behandlet dem forkert. Men jeg vil nu mene, at selvom jeg havde lagt dem midt i gårdspladsen i bagende sol, så var de ikke tørret indvendigt alligevel, fordi de er så hårdt presset. Og de så i øvrigt fine ud, da vi hentede dem, men vi var også så dumme ikke lige at åbne en balle og kigge indvendigt, før vi læssede dem på traileren.

Æv æv..det bliver det dyreste skt. hansbål, jeg nogensinde har haft

Hestens farve er en smagssag. Den kan ikke diskuteres.

0
0
Svar på denne tråd

Det var da mange penge for en balle hø.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 17:27

Ærgeligt du bor så langt væk, jeg har dem til det halve :-)

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

det er ok at brokke
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 23:53

... til en anden gang har du så lært at hø ikke skal tørre efter det er presset.. en dyrt købt lektie!

Det var nu godt nok også afsindig dyrt, vi sælger også høet til det halve!

Du skal se at få dem ud af stalden, hø der "brænder" sammen kan antænde!

Held og lykke med jagten på det gode hø!

Kristina

Spåner, sælges kr 55,-/balle afhentet i Hadsten

Høst 2007 - hø og wrap i små baller bestilling modtages nu!

0
0
Svar på denne tråd

Retur...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 00:01

Jeg vil da bestemt mene, at sælgeren skal tage høet retur.

Når der er wrappakker, der ikke duer, i mit wrap, får jeg da nye ved leverandøren.

Høet er jo ikke tørret ordentligt, ergo er det en dårlig vare, han har leveret!

SÆLGES

Variant trailer 2½ år gammel

Komfur 1½ mdr gammelt - hvidt med glaskeramiske plader

0
0
Svar på denne tråd

Endnu engang
Forfatter: 
Dato:  26-06-2007 13:23

er jeg nødt til at komme af med lidt galde...

Gud hjælpe mig om ikke fjolset har hævet min check i dag, selvom jeg har reklameret over høet. Jeg har sku (undskyld banderiet) lyst til at opgive hans navn herinde.

Han var ude at kigge på høet torsdag aften, hvor han sagde, at det ikke fejlede noget og de baller som gjorde, var min egen skyld. Han mente ikke min lade var beregnet til hø, og jeg havde lukket vinduerne i stalden. Det skal lige siges, at jeg havde hø i den lade hele sidste vinter og 2 af vinduerne i stalden ikke har været lukket i flere måneder.Jeg var selvfølgelig ikke hjemme, så det var min kæreste, han snakkede med. Jeg kørte derfor ud til ham fredag aften med to af de baller, som han sagde var ok, for at vise ham, hvordan de så ud indvendigt, når man åbnede dem. Trods det at vi havde aftalt, at jeg skulle komme, var han ikke hjemme.

Alle ballerne er dårlige. Når man åbner dem, står der en fæl grå sky af svampestøv ud af dem.

Jeg ringede til ham lørdag, for at bede ham hente ballerne, men han tog ikke telefonen, så jeg indtalte en besked på svareren.

Nu har jeg efterfølgende hørt, at ham der har presset det for sælgeren, kan være lidt af en fusker, men man skal jo passe på med sladder. Så hvis han har bildt sælgeren ind, at høet er ok, så er han åbenbart overbevist om det, og så kan jeg råbe og skrige så tosset jeg vil.

Øv øv øv øv øv...og atter øv!

Hestens farve er en smagssag. Den kan ikke diskuteres.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider