Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Herning opstaldning?
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 22:16

Hej

Jeg vil lige hører hvad der er af opstaldning mellem Herning og Sinding.

Da jeg måske skal på skole gemmen vinteren i Herning, så overvejer opstaldningsmuligheder. Da jeg skal kører Scooter skal det ikke ligge alt for langt væk.

Krav:

Ridehal (hvor der er plads)

Fuldpas (mindre kan ikke gøre det)

God foldtid (gerne det meste af dagen)

Gerne oplysninger, om pris og hvad der er med i prisen, osv osv.

Jeg har kig på, Herning rideskole, Kærbo, Hammerum rideklub, hvor det udadtil er hammerum der tiltaler mig mest.

Håber på at få fat på nogen som har kendskab til div. steder.

Spoo

DRESSUR TRÆNER SØGES I 7500 OMRÅDET!

0
0
Svar på denne tråd

Hammerum
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 16:19
er de i hvertfald på fold hele formiddagen.

Herning ved jeg ikke rigtig, de har ikke så gode folde derude. Der er meget mudder på. Ser ikke ret tit heste derpå.

Og Kærbo. Ser sjældent heste på deres folde når jeg kører forbi. men ved eller ikke noget om stedet.

Jeg ville også umiddelbart vælge Hammerum, men jeg har lidt på fornemmelsen at der ikke er en ret god stemning derude. De har lige skiftet bestyrelse. Men det er nok alt efter hvem man kommer til at snakke med.

Har selv stævne medlemsskab i hammerum.

Mvh Lene

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

0
0
Svar på denne tråd

Hammerum
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 20:57

Kan da kun anbefale Hammerum, der er alt hvad du søger. Masser af foldtid (4 timer om vinteren og min 8 timer om sommeren), 2 ridehaller, 3 ridebaner + springbane. Du skal ikke røre en finger selv, udover at lukke heste ind, en gang i ugen, men det er også lige til at overkomme .

Men det vil være en fordel at skrive dig op i god tid, vist du skal have en boks til vinter. Der plejer at være en lang venteliste.

Jeg har haft min hest der i over 2 år og har været godt tilfreds.

MVH Pia K

0
0
Svar på denne tråd

dsasfff
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 21:16

Ja jeg vil så anbefale Herning Rideklub, men det er vel fordi jeg selv går dernede ;).

Men synes dog også at det er et dejligt sted med masser af faciliteter og gode rideinstruktører.

+ Tre ridehaller, hvilket er en kæmpe fordel om vinteren, vil jeg sige :-)

Af folde er der tre store græsfolde og 10 løbefolde, hvoraf den ene er med græs også.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Joan.
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 09:28

Hvis jeg skulle have hest i Herning området, vil jeg helt sikkeret vælge Hammerum.

Personligt syntes jeg det er super gode faciliteter de har, 2 ridehaller, udendørsbane, folde osv.

Og når man kommer som uvedkommen, føler jeg man bliver pænt behandlet. Og det mener jeg absolut også har noget at sige.

Kan ikke huske deres pris, men den kan du finde på deres hjemmeside, når du søger på rideskolen på Google.

Spændende med det du skal igang med.

Håber vi ses en anden dag.

Mvh. Lotte

Rigtig dejlige oldenborger til salg- www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hammerum
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 14:42

Jeg anbefaler også Hammerum. Jeg har selv gået der i to år, da jeg boede i herning. Jeg stod og skulle vælge mellem herning og hammerum og jeg besøgte begge steder, men hammerum var klart mit valg, for på første besøg var der hyggelig stemning, jeg faldt efter kort tid i snak med en af privatrytterne og hun fortalte om stedet og henviste til ridelæreren. En meget positiv oplevelse, desuden er heste meget på fold, om sommeren er der også mulighed for døgnfold. Det var der da, da jeg var der(2 år siden).

Mit 1. besøg på Herning rideskole var ikke imponerende. Jeg mødte nogle piger, men de fnisede og gik deres vej. Der var også en privat rytter der var ved at sadle op men hun var meget optaget at det, og så ikke til min side. Desuden så så jeg at man selv skulle skrive sig på en foldliste og man måtte kun bruge luftefolden en halv time til en time om dagen. Fedt at hestene ikke kunne komme rigtigt ud om vinteren.

Ja det var bare mine oplevelser, for ca 2 år siden, ved selfølgelig ikke om der er sket noget siden, men dengang var valgte klart...HAMMERUM!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider