Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

HJÆLP "ridesko" til hest
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 15:42

Min hest har trukket en forsko af, inc hovsiderne. dvs at der er intet at sømme en ny sko på. og han er meget ømbenet.

jeg har lagt en bandage og en syge sko på, og nu kan kan gå igen.

men men hvad skal jeg gøre ? smeden kommer først på mandag. og jeg kan jo godt se at han ikke kan sømme en ny sko på, så tænkte jeg at forsøg med ride sko/støvler til heste. jeg har læst om andre der bruger (barfodsheste)dem til ridning. hvem har erfaring, hvad skal jeg vælge, og er det overhovede en god ide ??? for ellers går der jo mange mdr uden han han rides.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

ville..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 15:56

ville skynde mig at ringe og snakke med smeden. Han kan sikkert gøre noget.. Fx kan han måske sætte noget kunstigt hov på?

Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,

Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd

Höcks?!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 16:34

Hej!

Jeg ved at Höcks har dem. Og diverse rideudstyrsforretninger har dem også. Det er dog en halvdyr affære; de koster 1600 ca. Jeg kan dog ikke huske, om det er for et par eller 4 stks.

Kristina

4 års DV vallak med kæmpe potentiale udlån/salg her

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 17:22
http://www.naturhov.dk/ Her de har dem, hvis det er dem du mener

Venlig Hilsen

Anni og Hannibal!!

Klik dig ind på min hjemmeside

Åengensponygård

Se hvilke ponyer vi har tilsalg på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

jeg har et par til salg
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 20:49

hvis du er interesseret, så har jeg et par (en højre og en venstre) af de der "støvler" fra Hööka til salg til en fair pris, hvis det er. De er super anvedenlige og brugt 1-2 gange, så de er som nye. Meeen de er i størrelse small dvs. til en hov på 11-11,5 cm, da de var købt til en islænder med små fødder.

Ellers ville jeg skynde mig at ringe til smeden, for at høre om du måske kunne få en tid lidt før

Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

Poula...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 08:48

Hvor i landet bor du?

Jeg har et par af de ovennævnte boots fra Hööks.

De er anvendt til en fuldblod med ikke specielt store hove. Jeg mener de er 13-13½ cm.

De er ikke brugt ret meget, og de er super effektive.

Du kan evt. give besked, hvis du er interesseret.

Hilsen

Mumse

Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

heste"sko"
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 14:37

tak for alle jeres råd min smed kommer på mandag, jeg bor et sted hvor der ikke vrimler med gode smede så man må stille sig bag i køgen .

jeg har læst de indlæg i har indsat, og kontaktrde diverse forhandler. og tror jeg har en "løsning" men først vil jeg høre smedens vudering. indtil smeden kommer må min hest nøjes med min sygesko på på fold, og det går fint, for han ømmer sig ikke.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider