Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Forever Livings Aloe Vera
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 13:06

Har du erfaring med ovennævnte?

Var til sådan en wellnessaften i går, det var helt vildt godt, virkelig lækre hudplejeprodukter og makeup.

Men det der drikkegel, pillerne osv. - kender i det? Er det noget værd?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 13:21

Har lige holdt en tema aften, hvor en sød dame kom og fortalte lidt om aloe vera også om hvordan det kan bruges til vores firbenede venner.

Bruger til min firbenede noget flydende til man og hale hvis de bliver for tørre og klør sig. Og så den heat lotion som lugter ligesom jenkatyggegummi til hovedet mod fluer + at jeg har det liggende i tilfælde af hævelser. Kæresten bruger propoliscremen mod sin soreasis. Selv bruger jeg solcremen og noget flydende til efter insektstik og solskolning og kløe. Synes de produkter er gode.

Det der drikkenoget har jeg smagt, men må tilstå at det var ikke lige mig.

Stine

Rod, er brugbare ting...

Der bare ikke lige ligger der hvor de plejer....

Forskelligt sælges. Tjek min præs.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 17:19

jeg forhandler det selv så jeg bruger det meget til mine dyr og mig selv, det er rigtig godt i sær til sår osv på dyr, min ene hest får drikke gel mod sin bronkitis, og min mor og mormor drikker det også, synes ikke selv det smager specielt godt . det hjælper på mange forskellige ting på både mennesker og dyr.

SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!

DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 19:05

... generelt er Aloe Vera jo godt- og tror også Forever Living products er glimrende. Der er flere dyrlæger der anbefaler det.

Det eneste jeg har imod det er den pyramide agtige opbygning og den fanatisme der tit er forbundet med det, men det gør jo ikke produkterne dårlige.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Deltag i konkurrencen på vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Hej jeg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 09:34

bruger den der heat lotion på mig selv, har haft piskesmæld efter et styrt med hesten og på dage hvor det er helt slemt smører jeg dette på og så brænder der helt vildt, men smerterne går væk... Jeg er så glad for denne creme, men har snart ikke mere og den forhandler jeg havde er flyttet langt væk, kender ikke nogen der sælger i nærheden...

Mht. drikke aloe veraen har jeg selv drukket den, man kan jo få dem med forskellig smag den rene udgave kan jeg ikke drikke... Men det virker, jeg døjer med svamp i mave tarm kanal ( Candida), hvilket plager mig voldsomt indimellem, og så gør sådan en gang aloe vera lige godt til at få renset alle tarmene ud...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er selv
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 11:24

forhandler, eller det vil sige, jeg blev forhandler fordi vores forbrug er så stort, det er så med til at jeg får det lidt

billigere, kommer der så nogen forbi der skal bruge noget og

jeg har det hjemme, ja så sælger jeg det selvfølgelig.

Min ene hund, en af hestene og jeg selv drikke den gule dunk.

I starten syntes jeg det smagte rædselsfuldt, men jeg må have vænnet mig til det, for nu syntes jeg faktisk det smager godt.

Dyrene slubre det i sig og ser ud til at kunne lide det.

Det flydende der bliver omtalt ovenfor må være First, det er godt til rigtig mange ting.

Læbepromaden Aloe Lips er helt fantastisk, syntes jeg,

selvfølgelig til læberne, men også rigtig god til insektbid

og (jeg ved det lyder åndsvagt) hermorider

Tandpastaen bruger vi også, den er især god hvis man døjer

med blister i munden. Begge mine børn har haft bøjle på,

og døjede i den forbindelse volsomt meget med bliste,

tandpastaen var med til at vi kunne holde blisterne nogenlunde

nede.

Gelly, heat og propolis cremene er også helt uundværlige

her i huset og ikke mindst i stalden.

Jeg syntes produkterne fra FLP er kanon gode, men det er

jo ikke et lægemiddel så det kan ikke klarer alt, men det er godt til rigtig mange ting.

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-06-2007 14:13

bettina nielsen ♥wenezia♥

hvor bor du henne i verden ?

SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!

DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL

0
0
Svar på denne tråd

Udemærkede produkter
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 12:22

Jeg bruger også flittigt af produkterne. Især Firsten ( en flydende en . Den bruges til betændte øjne, sår, insektbid you name it.

Men husk lige at Heat lotion er på listen over forbudte stoffer til konkurrenceheste, efter hvad jeg er blevet fortalt!!! Der har været nogle episoder i sverige med travheste, hvor det kunne måles i deres blod.

Med venlig hilsen Gitte

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

Det er rigtigt
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 14:53

at der 96 timers karrenstid på heaten

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 20:23

Jeg bruger selv aloe vera produkterne. Især til min hest. Den har sarciode vorter og nu er de næsten væk efter at have brugt propolisen til at smøre vorterne med. Har ellers brugt flere 1000kr på dyrlæge uden at de gik væk... Så hurra for aloe vere FLP.

MVH Henriette

Nu med min oldenborg Charkant

Og

New Forest/Araber Bl. Miss Hope

Aloe Vera forhandler. Kontakt mig ved spørgsmål.

90dages tilfredsheds garanti eller pengene tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

Kolesterol
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 10:21

Hvad med kolesterol kan det få det ned? der var en der var ved at bilde min far ind at det der drikke noget kunne få tallene ned, men er det rigtig?

Hvad er der for en man kan holde insekter væk med, både mennesker og heste og hvor meget er der i en tube og hvad er prisen?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider