Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Back on Track
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 22:26
Er der nogen som har erfaring med Back On Track rygvarmer?

Hvilke skader har i brugt den til og har det hjulpet på problemerne?

MVH Rina
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger med fordel
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 00:37
flere af Back-On-Track's produkter til mine heste.

Bl.a. startede jeg med rygvarmeren, hvilket hjalp rigtig godt på spændninger i min tidligere hests rygmusklatur, idet han havde været igennem et forløb med kiropraktor m.fl. - pga. skævhed i krydset mm. - hvor rygvarmeren "dybde" varmede hans muskler så de ikke var ømme, hvilket hjalp på "genopretnings" proccesen i hans tilfælde.

Herefter valgte jeg at inverstere i et par fleecedækkener af samme fabrikant, og brugte dem generelt som underdækken, eller lod hesten stå med bare dette, hvilket gav en altid smidig hest, - selvom han stod i udeboks i 20 graders frost, så var han ikke stiv som mange heste ellers ville have været, på trods af gode vinterdækkener.

Min nuværene hest har et stort gammelt hævet ar på sit ene bagben. Her bruger jeg med fordel staldgamacherne fra Back-On-Track, hvilket har fået noget af væskeansamlingen (ødemerne) til at svinde, hvilket min beslagsmed har kunnet mærke væsenligt forskel på.

Samtidig bruger jeg rygvarmeren inden opsadlning, idet det har hjulpet med at løsne musklerne omkring krydset, inden dagens arbejde.

Såfremt du er i tvivl om produktet, er Kirsten Mathiasen rigtig sød til at vejlede, og til tider har hun haft en rygvarmer til "udlån", hvilket var den måde jeg fik kendskab til produktets effiktivitet.

mvh
LGI

Jeg er født sådan, - Hvad er din undskylding??
En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

har brugt
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 21:26

det til mig selv, pga. ledproblemer, og overvejer til hesten af samme grund.

Dog er det eneste, at det kan bruges i mange timer, men det har bedst effekt, hvis det bruges ½-1 time ad gangen og så holder pause. Men det kan selvfølgelig være svært ved hesten.

Lone

Massage, healing hest/rytter

Nu med hjemmeside.. Igen :)

0
0
Svar på denne tråd

jeg fik så
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 11:50

de bedste resultater da jeg begyndte at sove i min back-on-track t-shirt.

Så vidt jeg er orienteret så er det kun de første par dage at man skal have tingene på et par timer, derefter kan man begynde at have dem på i længere tid. Efter et par uger skal man så holde pause og starte forfra. Det skulle være den måde med får mest muligt ud af det.

Mvh. Louise O.P.

Den heldige ejer af Shamona Mellemgård

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider