Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

eos 400d - nypris.dk og CashBack...beta
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 16:55

Hej

Jeg har lige haft fødselsdag, og ønskede mig kun penge så jeg kan købe et Canon eos 400d.

Fik dog "kun" omkring 1500, men det er da et skridt på vejen.

Så så jeg lige at canon kører den der kampagne indtil 30. juni med at man kan få 600 kr tilbage på sit kamera.

Og på www.nypris.dk kan man få 400d + 18-55 (ved godt at jeg ikke kan nøjes med 18-55 men min far har et 70-200 jeg kan låne indtil jeg får råd) til 5300, og så 100 kr i porto...

Dvs. ialt 4800,- for 400d + 18-55

Er det meget billigt? Eller kan jeg godt vente lidt? Mener bare, køber jeg det nu, skal jeg låne penge af mine forældre, men samtidig er det jo også surt at vente, hvis det ikke kommer under 5000 kr igen.

Håber i vil hjælpe, og ved godt der har været mange tråde om emnet, har søgt om det, og læst alle, så i behøver ikke linke osv...

Mvh Louise
*
I'm suffering from amnesia and deja vu at the same time.
I think I've forgotten this before.

*
Sød dressurhest søger part i Odense V/Blommenslyst - Klik her!
0
0
Svar på denne tråd

Prisen er
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 20:39
Prisen er nogenlunde, men jeg har aldrig tidligere hørt om nypris.dk, så måske du skulle kigge lidt rundt på et par andre webshops. F.eks. kamerashop.dk eller photoshop.dk. Du kan jo sagtens vente til midt i juni før du slår til, når cashback gælder til udgangen af juni.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har handlet hos nypris.dk
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 07:29

Og jeg har ikke en finger at sætte på dem.

Hurtig levering, fik det jeg havde bestilt 2-3 dage efter.

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nu ved jeg ikke om
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 11:23

det har interesse, men photocare kører kampagne på Olympus E-400 med 14-42 og 40-150 mm optik til 5000 kr. Så det må da være værd at overveje.

Huske at du skal gange brændevidden op. Jeg kan ikke lige huske med hvor meget.

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

kamera...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 13:48

Jan: Jeg har kigget der, men de er dyere. Men kan godt se hvad du mener, har selv handlet med dem begge :) Har heller ikke hørt om nypris.dk før...

Camilse: Jeg vil helst have canon, da jeg for det første bedst kan lide dem, og så synes jeg det er det der har fået bedst anmeldelser, og så har min far et Canon eos 20d, så vi kan dele objektiver mm :) Der er vel heller ikke andre som har det der selv-rens system (?) det er vel meget godt når det skal bruges i stalde og på ridebaner, eller hvad?

Men ellers tak.

Ang. det der Cash back, så skal man vel købe kameraet i rimelig god tid, idet det jo først skal leveres, og nogle er jo ret lang tid om dette?

Mvh Louise
*
I'm suffering from amnesia and deja vu at the same time.
I think I've forgotten this before.

*
Sød dressurhest søger part i Odense V/Blommenslyst - Klik her!
0
0
Svar på denne tråd

Louise
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 15:09

Det var nu Olympus der først kom med det støvfrie system.

Olympus kameraer har også fået ganske fine anmeldelser, deres E-400 fik prisen som bedste billige slr sidste år hos digital foto.

Selv har jeg nu kig på E-410, da det giver mulighed for at se det punkt man fokuserer på i 10X større størrelse, og man kan på den måde se om det er helt skarpt. Men jeg har også lidt kig på E-510, da det har indbygget billedestabilitator(staves)

men forstår godt du vil hode dig til canon, især hvis du vil dele optik med din far.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er sikker
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 20:42
Jeg er sikker på at støvrensningssystem er fint at have. Men jeg havde det ikke på mit 300D og heller ikke på det 350D jeg har nu. Og jeg har aldrig haft problemer med støv på sensoren. Og begge to blev/bliver brugt så rigeligt i ridehaller :-)

Så med lidt omhu når man skifter objektiv, så kommer man nok lige så langt. Dermed ikke sagt at jeg ikke gerne vil have systemet ;-) Og det er sikkert også i det næste kamerahus jeg køber.
0
0
Svar på denne tråd

Jan P...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 07:48

Jeg har heller ikke haft problemer med mit 300D, og vores ridebane er så støvet at mine ben de er kulsorte under bukserne når jeg kommer hjem :P

Men Jan... Hvad synes du... Er 5000 kr. for det olympus kit en OK pris?

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke rigtigt
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 19:11
Jeg har ikke rigtigt noget forhold til Olympus. Men hvis man skal gange brændvidden med 2, så lyder det som en meget brugbar pakke. Og 5.000 kr. er jo ikke alverden, så prisen er sikkert fin.

Jeg kender en enkelt som bruger Olympus, og jeg synes personligt at huset er en smule klein til mine hænder, men det er jo også lidt hvad man selv synes - og hvor store hænder man har ;-)
0
0
Svar på denne tråd

nypris.dk
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 22:34

Jeg har selv bestilt et canon eos 400d hos nypris.dk i sidste uge, købte memorycard og forsikring hos photoshop.dk

Hos Photocare i Viborg har de det Olympus i omtaler til 3999 kr for tiden. det har svigerfar nemlig lige købt, normalprisen var 5000 kr. så det er da et godt tilbud.

Se det her : http://www.photocare.dk/

Og de har olympus e400 med to objektiver til 4999 kr.

Mvh. Marianne

-Og de tre Dv avlshopper Olli, Sarbine og Ballerina.

24 maj ´07 kom De Noir føllet, nu mangler Onassis føllet bare :-)

Se min hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/Bisbjerg

Killinger sælges

0
0
Svar på denne tråd

Kamera...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 15:21

Tak for svarerne...

Grunden til at jeg gerne vil have et SLR er bla. at det er planen at jeg vil begynde på fotograf-uddannelsen om et år, og derfor ville det jo være en fordel at have lært det at kende.

Der er vist noget med at man kan have sit eget kamera med? Duer Olympus så? Er ikke lige så meget inde i det, har prøvet at se om jeg kunne læse om det på internetttet.

Mvh Louise
*
At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

*
Dressurundervisning i Blommenslyst/Odense søges - se her
0
0
Svar på denne tråd

På medieskolen
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 18:11
På medieskolen i Viborg får du udleveret kamera. Sidst var det et 300D, og ALLE billeder skulle tages med det og den udleverede optik, så alle havde samme udgangspunkt.
0
0
Svar på denne tråd

Jan Petersen
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 18:52

Okay, jeg mener da bare at have læst et sted at man selv kan medtage et kamera hvis det er et bestemt et...men så kan det da godt være jeg skulle overveje at købe det Olympus alligevel...

Mvh Louise
*
Søren Kierkegaard

*
0
0
Svar på denne tråd

Ja hvis det
Forfatter: 
Dato:  30-05-2007 08:03

Ja hvis det er det samme som alle de andre bruger, så må du sikkert gerne. Men hvad du bruger i deres studier efter skoletid er de sikkert ligeglade med ;-)

Men tag evt. en snak med skolen, så er du på den sikre side.

0
0
Svar på denne tråd

BILKA 400d
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 12:38

Jeg har lige set at bilka har 400d til 5600 næste uge, der står dog ikke noget om, om det kun er huset. Men hvis standardobjektivet følger med, kan det godt være jeg skulle give de 200 kr, og købe det ved dem. Så er det lidt nemmere hvis det skal byttes osv...?

Mvh Louise
*
Søren Kierkegaard

*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider