Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Eldorado Slagelse
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 06:41

Hej.

Jeg skal til Korsør i morgen og tænkte så at ville køre ind forbi Eldorado i Slagelse, er den værd at besøge, har de et udvald af vare???.

Med venlig hilsen

AL

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 09:26

Det er der jeg plejer at handle hvis jeg mangler ting til krikken. De har nogle gode ting synes jeg, men også knapt så gode ting. Men jeg synes det er værd at besøge - det er ihvertifald det bedste sted at købe rideudstyr og foder i Slagelse og omegn efter min mening.

Mhv Kit

0
0
Svar på denne tråd

Ellers...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 09:31

Hvis du får lyst til lidt "sight seeing" kan du da kigge forbi min butik. Den ligger 1 km fra landevejen mellem Næstved og Rønnede. (lige ved Bonbon Land)

Så er der kaffe eller sodavand hvis du skulle få lyst til det.

:-)

P.S. Alle andre er selvfølgelig også meget velkomne

God tur.

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 09:58

Tak for svarene, skal desværre ikke på udflugt denne gang, men måske en anden gang, så vil jeg da kikke forbi Lundrideudstyr.

Jeg vil så læggge Eldorado et besøg.

Med venlig hilsen

AL

0
0
Svar på denne tråd

Eldorado
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 07:50

Nu bryder jeg mig ikke specielt om dem i eldorado. Nogle ting er meget gode deroppe, men dyre priser efter min mening.

Jeg handler derimod udstyr i høng handelscenter. Det er rigtig billige priser.

En rigtig hest, er en blandet hest.
0
0
Svar på denne tråd

Eldorado slagelse
Forfatter: 
Dato:  29-05-2007 21:40

Jeg holder med maria. Det er det sidste sted jeg køre ind, hvis jeg skal have rideudstyr. Deres ting er dyre end andre steder, selv om de skal have samme pris.

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 13:22

Jeg synetes indtil for 3 måneder siden at Eldorado var det bedste sted at handle rideudstyr i Slagelse området.

Men nu har jeg fundet et nyt sted lidt udenfor Fuglebjerg mod Ringsted. Forretningen hedder Lunde Møllen, og der er bare et udvalg der siger spar2. Og priserne er MEGET lave i firhold til Eldorado. Så det er helt klart der jeg køre hen fremover når jeg handler rideudstyr.

Mvh Louise

Oldenborg kan og vil!

Nu med det dejligste hoppeføl e. Underworld XX!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 15:58

Eldorados udvalg er ikke særlig stort. Jeg finder sjældent, hvad jeg mangler.

Til gengæld handler vi også meget flittigt ude hos Lundemøllen ved Fuglebjerg. Her bliver al foder samt udstyr købt, og det bliver altså en del med 5 heste, der ofte skal vises frem til div. skuer og kåringer, og hvoraf de 3 er i "rideudstyrs-alderen" ;-)

Mvh. Julie

---

Den heldige låner af Alexia af Vodagergård

Vodagergård - Medlem af Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider