Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sadel - Gotlandsruss
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 11:14

Halløj!

Ville lige høre om der var nogle der kunne give mig lidt råd.

Min datter har (Verdens Bedste Gotlandsruss ), men vi har ikke været i stand til at finde en sadel til ham som ikke glider frem. Han er meget umarkeret på både skulder og manke... og så var det jeg tænkte om der var nogle der havde haft lignende problemer og som havde fundet løsningen?? Problemet er at hun i dressurklasserne ikke må have halerem på og med de sadler vi har haft har dette været nødvendigt. Han har haft en Stübben og en Topsport Piccolo rides der med nu.

I øjeblikket overvejer jeg at anskaffe en Morris og Nolan Native ponysadel fra England, men jeg er selvfølgelig lidt bange for den HELLER ikke passer og jeg så har smidt en del penge væk til ingen verdens nytte.

Mange tak fordi du læste og måske svarede

Mennesker vil forråde dine hemmeligheder, dit venskab og din kærlighed. Men dyr vil aldrig bedrage dig...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 11:19

Heidi prøv at læse i tråden i dette forum der hedder Lemetex. De har før i tiden lavet gode ponysadler.

Lars der svare i tråden har nogle til - 25% måske er der en der kunne passe din pony.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 11:51

Hej pony-mor

Tak for det - det vil jeg lige forske lidt i

Mennesker vil forråde dine hemmeligheder, dit venskab og din kærlighed. Men dyr vil aldrig bedrage dig...

0
0
Svar på denne tråd

Bates?
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 13:12

Hvad med Bates? De laver dressursadler ned i 15 tommer. Sadlerne har V-gjordsystem og indbygget forgjordstrop, der skulle hjælpe med at holde sadlen på plads.

Med venlig hilsen Karina

I vågen tilstand er det klart

Vor verden er begrænset

mens vor drømme er

for alle grænser renset

0
0
Svar på denne tråd

Super...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 13:42
Det vil jeg så oz kigge lidt på Karina. Mange tak

0
0
Svar på denne tråd

Wintec sadler...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 15:17
...har tit en god pasform til umarkerede hesterygge.

Mvh Nina Nielsen

*Ejer af den fantastiske Funder Nørhedes Rasmine*

7/8 renavlet KNN føl sælges (er ikke født endnu) Forv. foling d. 11/5 07. M: Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 F: Max Højgård KNN 157

0
0
Svar på denne tråd

5ruufyiuy
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 21:26
Vi havde det samme problem med vore gotlandrusser ... men den ene fik en wintec 500 cair og den anden en hubertus cadet :)

MVH Anja
Med sin elskede pony Stauslykkes Vi ncent

0
0
Svar på denne tråd

ruifyity
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 21:33

Her er din ponys HELSØSTER Tarpans Brunett, hun bruger wintec 500 cair som på billedet : Den er super (og billig)

MVH Anja
Med sin elskede pony Stauslykkes Vi ncent

0
0
Svar på denne tråd

Jubii..
Forfatter: 
Dato:  19-05-2007 09:58
Mange tak for de mange dejlige svar - vil straks gå på sadel jagt!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider