Hej Freja.
Jeg har selv hest på Hørsholm og sidder i Hørsholms bestyrelse.
Der er mange af de ting, som Eva/Aslan skriver, som ikke passer mere, men jeg gider ikke bruge min tid på at kaste med mudder. Hun har nok en dårlig oplevelse af stedet, men sådan er det ikke for alle, som du forhåbentlig nok kan læse af Pernilles indlæg.
Det er meget op til dig selv hvordan du vil have det. Møder du andre med en postiv indstilling vil de også møde dig positivt. Jeg synes selv, at folk var utroligt søde, da jeg flyttede derop med min hest og jeg synes atmosfæren er dejlig. Vi hygger os og har sociale arrangementer, og i denne weekend havde vi et superdejligt stævne med over 200 starter, der bare kørte, fordi folk var så gode til at hjælpe til.
Det, der er allerbedst ved Hørsholm er, at der ikke er nogen ejer. Vi har en bestyrelse, som alle aktive medlemmer over 18 kan stille op til, og har du et forslag, kan du give det til bestyrelsen og bliver det vedtaget med et flertal, bliver der gjort noget ved det. Der er altså ikke en "Überbereiter", der dikterer, hvordan du skal ride eller gå eller trække din hest. Det er et demokrati, alle skal kunne stå på Hørsholm, om de så rider western, klassisk, skov, spring eller dressur, alle der har noget på hjerte, bliver hørt.
Hvis der er noget, du eller nogen af jer andre vil vide, kan I skrive en besked til mig. Jeg står for koordinering af undervisning og stald.
Venlig hilsen Katrine Vrang Hauberg
Næstformand i Hørsholm Rideklub af 2003