Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

hørsholm rideklub?
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 18:42

Hej.

- er der nogen herinde der rider eller har redet, eller bare kender noget til: hørsholm rideklub?

jeg regner nemlig med at flytte fra min lille selvpasser gård her til vinter, og jeg synes hørsholm ser super fedt ud (;

jeg har ringet derhen, og skal ud og se på det i næste weekend.

men i hvert fald kunne jeg godt tænke mig at høre lidt meninger om stedet, så skriv skriv skriv (:

Freja&Amina-Lundtofte rideklub.

0
0
Svar på denne tråd

Har redet der
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 18:57

Det er et fedt sted, vil aldrig fortryde at jeg red der de få år, jeg red der!!

Men hvad vil du vide??

Så vil jeg prøve at svare så godt jeg kan!!

Hilsen Pernille

Pernille

Team Rasted

Må få hest for de søde forældre!!

Jubii:)

GEK er rideskolen

og

Halstedhus er efterskolen!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 19:32

Jeg har redet der i mange år. Og jeg kan på ingen måde anbefalde det !

1. der er rideskole

2. der er 1 ridehus til både private og rideskolen

3. mange er flyttet derfra pga de mennesker der står der oppe.

4. foldene er ikke særlig gode...

mere?

M.V.H

♥ evA med sin Aslan ♥

♣ What happened to Go get them TIGER ?♣

0
0
Svar på denne tråd

hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 20:48

aj det lyder da ikke ret godt ;s

hvad er der galt med foldene? - og menneskene?

Freja&Amina-Lundtofte rideklub.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 21:37

der er fx ikke vand på foldene også er der masser af sten. Jeg kan huske da jeg stod der at det var svært at finde en fold når det passede en..

Ang. menneskerne så er der mange der er flyttet pga af dem. Før i tiden var der mange grilafter osv. rigtig hyggeligt! men det er helt ophørt. Problemet har også været at der har været en meget dårlig stemning der oppe, bl.a. fordi folk bare ikke var tilfredse også man intet kunne sige uden der kom balade.

Noget andet med HØRS er også at de har spiltove - nu bliver det måske ulovligt med dem. Og det vil ødelægge deres ridekole. Når der sker tror jeg ikke det vil gå så godt for dem...

desværre

M.V.H

♥ evA med sin Aslan ♥

♣ What happened to Go get them TIGER ?♣

0
0
Svar på denne tråd

hørsholm
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 23:15

Jeg har haft en veninde som arbejde der oppe, men som sagde op pga. ejerne og forholdene.

Jeg ved ikke selv noget om stedet, kun det hun har fortalt.

Har kun været til et par stævner der oppe og synes selv det så ganske pænt ud.

Stutteri Stendyssen

SÆLGES:

Welsh mountain hingste 2 år

Welsh mountain hoppe 1 år

welsh sec. F hoppe 1 år

Kontakt for mere info

BOKSE UDLEJES I LYNGE

SKRIV FOR INFO

0
0
Svar på denne tråd

Hørsholm
Forfatter: 
Dato:  14-05-2007 21:21

Hej Freja.

Jeg har selv hest på Hørsholm og sidder i Hørsholms bestyrelse.

Der er mange af de ting, som Eva/Aslan skriver, som ikke passer mere, men jeg gider ikke bruge min tid på at kaste med mudder. Hun har nok en dårlig oplevelse af stedet, men sådan er det ikke for alle, som du forhåbentlig nok kan læse af Pernilles indlæg.

Det er meget op til dig selv hvordan du vil have det. Møder du andre med en postiv indstilling vil de også møde dig positivt. Jeg synes selv, at folk var utroligt søde, da jeg flyttede derop med min hest og jeg synes atmosfæren er dejlig. Vi hygger os og har sociale arrangementer, og i denne weekend havde vi et superdejligt stævne med over 200 starter, der bare kørte, fordi folk var så gode til at hjælpe til.

Det, der er allerbedst ved Hørsholm er, at der ikke er nogen ejer. Vi har en bestyrelse, som alle aktive medlemmer over 18 kan stille op til, og har du et forslag, kan du give det til bestyrelsen og bliver det vedtaget med et flertal, bliver der gjort noget ved det. Der er altså ikke en "Überbereiter", der dikterer, hvordan du skal ride eller gå eller trække din hest. Det er et demokrati, alle skal kunne stå på Hørsholm, om de så rider western, klassisk, skov, spring eller dressur, alle der har noget på hjerte, bliver hørt.

Hvis der er noget, du eller nogen af jer andre vil vide, kan I skrive en besked til mig. Jeg står for koordinering af undervisning og stald.

Venlig hilsen Katrine Vrang Hauberg

Næstformand i Hørsholm Rideklub af 2003

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider