Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

hundepensioner på fyn
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 08:44
Jeg søger nogen der kan anbefale eller har personlige oplevelser med hundepensioner på fyn .. uha, det er ikke sjovt når man skal overlade sine guldklumper, bare fordi man skal på ferie..
0
0
Svar på denne tråd

www.dyrehotellet.dk
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 08:51

Dyrehotellet i Ørbæk.

Dem er jeg blevet anbefalet af flere, kender en der kører derned fra århus, fordi hendes dyr er så glade for at være der.

Eileen & Enya Anam Cara
0
0
Svar på denne tråd

andre muligheder
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 08:51

har du ikke andre muligheder... det er min overbevisning at hundepensioner er dyrplageri.. der er så meget larm og stress i luften sådan et sted... aldrig i livet om min hund skal sådan et sted hen'...

I' m me.... and I'm perfect...

Ting til lille hund sælges... se min præ.

0
0
Svar på denne tråd

yiip...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 08:55

Har du nogensinde besøgt en hundepension?

- for det var da noget af en påstand at komme med. Min erfaring siger i hvert fald noget andet...

M.V.H. Riderlykke :D

Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden..

0
0
Svar på denne tråd

heller ikke min gode vilje..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 08:55
HELE familien skal afsted på den "store" familie-ferie! så ingen er hjemme til at passe de til sammen 5 hunde..
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 09:00

Jeg kan varmt anbefale Bladstrup Hundepension, det er min veninde og hendes mand der har det. Min søn har arbejdet der,så jeg ved også lidt fra gulvhøjde, hvordan hundene har det.

Hundene har det rigtigt godt og der bliver gået tur med dem mindst 2 gange dagligt. Men selvfølgelig er der larm, ikke alle hunde kommer ud på en gang.

Men dyreplageri, vil jeg ikke klde det, men nogle hunde kræver lidt ekstra omsorg. Det er mit indtryk at de tager meget hensyn til disse hunde.

Mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

fyns hundecenter
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 09:06

hej

vi har flere gange brugt fyns hundecenter, de får de bedste anbefalinger herfra,

der er både svømmehal til hunde og massage osv

Minni

Den 14/9-2006

Kom der den flotteste stjerne på himlen som kigger ned på denne jord med det flotteste klare skær

http://www.123hjemmeside.dk/hhfoto

fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

ja det har jeg
Forfatter: 
Dato:  10-05-2007 09:10

min hund svømmer i en hundesvømmehal på en pension og der er så meget larm, stress og i det hele taget ikke et sted jeg ville aflevere min hund... stedet er endda godkendt af dyrenes beskyttelse.. så ja riderlykke, jeg ved hvad jeg taler om!

I' m me.... and I'm perfect...

Ting til lille hund sælges... se min præ.

0
0
Svar på denne tråd

tak tak for godt som skidt..
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 12:58
tak for jeres meninger og oplevelser, gode som dårlige. Aldrig helt nemt når ens små guldklumper (der er jo også de store!) skal passes af andre... suk!
0
0
Svar på denne tråd

Hov, hov
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 13:47

yiip... fordi du har set en enkelt hundepension er det jo ikke ensbetydende med, at alle pensioner er sådan!

Vi er faktisk nogen, der lægger et stort stykke arbejde i at passe hundene godt, når ejeren ikke kan have dem med.

Hos os er der altid glædelige gensyn. Hundene kan ikke vente med at komme ud af bilerne.

Mit råd er at finde en mindre pension. Der er tit mere ro på.

Nu med hundepension

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

0
0
Svar på denne tråd

yiip...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 13:49
Så ville jeg da virkelig finde et andet sted at svømme med min hund. Du støtter jo "det forfærdelige sted" lige så meget som DB..

M.V.H. Riderlykke :D

Man bliver ikke selv hvid, fordi man sværter en anden..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 14:40

fyens hundecenter har både svømmehal, masssasge, adfærds-rådgivning. fodersalg dyreinternat og pension

pensionsdelen ligger for sig selv, og der er ikke adgang for andre end personalet (og de ejere der henter/bringer)

kan absolut anbefales.

Hvis man ønsker det kan hundene komme ud og svømme, gå til lydighed, få massasge eller "bare komme ud på gåtur" mod et merbeløb.

Vi har haft en hund derned i pension sidste år, den hyggede sig fint, og vores hunde er meget glade for at komme der ned.

Jeg har været så heldig at få lov tilat gå med john ind i "pensionsafdelingen" en formiddag (udenfor åbningstid), der var en rar atmosfære, og hundene var afslappet

mvh sisse

sælges
3 års RDS hoppe

far: solos carex, morfar: sorel

mørkebrun med 4 sokker

redet sammenlagt 5 mdr

pris 35000 kr

0
0
Svar på denne tråd

lille dyred
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 00:33

Lille Dyred hundepension i Tommerup er super god!

Vores hund bliver altid så glad når han skal "på ferie" der og han stor trives. De bliver luftet og leger med de andre hunde hver dag. Ofte er det værst for "hunde-forældrene" - min kæreste og jeg står altid med tårer i øjnene når vi skal aflevere hunden...

Den der ikke begår fejl, laver sandsynligvis slet ikke noget...

0
0
Svar på denne tråd

yiip...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 00:34

er da også lidt ked af påstanden om at det er dyreplageri.

vi driver også en hundepension (eller er ved at starte op i hvert fald) og vi har gjordt os rigtig mange overvejelser omkring forholdene og hvad vi kan tilbyde hundene mens de er hos os. vi gør det af kærlighed til disse dyr og har inrettet pensionen efter hvordan vi ville ønske det for vores egen hund, hvis han skulle i pension.

Jeg ville også have utrolig svært ved at aflever vores hund i en pension, men der findes heldigvis en del gode som ligger meget arbejde i det og som gør det af kærlighed til dyrene.

pixies: det er bare med at komme rundt og se en masse forskellige pensioner, der skal nok være en imellem der falder i din smag

held og lykke med søgningen

Truelslund Hundecenter
lille hyggelig hundepension v. Juelsminde
eget værelse på ca. 7-9 m2
egen 30 m2 græsbelagte løbegård
3xlufteture på 1000 m2 løbe/legeareal

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider