Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

beskyttelsesbukser
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 22:12
Hvor kan man få fat på nogle helt tynde lette bukser lige til at tage udenpå dem man har på. Altså ikke noget med foret men bare meget tynde og nemme at tage af og på. Lidt ligesom regnbukser, men bare i åndbart og lettere stof.

~ Greven og Luke ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har netop købt noget nyt og smart.
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 22:22

En let regnbuks, som kun beskytter foran.

Forklaring:

Man tager denne buks på som et bælte, buksen er rullet sammen og derfor kan man nemt have den med på feks. rideturen som et bælte om maven. Skulle det blive regnvejr, ruller man buksen ned over lårene, spænder dem rundt om benet bagpå (kan nemt gøres til hest) og så er man beskyttet mod regn.

De er også effektive mo kulde om vinteren da de er vindtætte.

Der er forstærkninger på knæ.

De er grå og pæne i design.

Er også effektive på feks. stævnepladsen så man har pæne hvide ridebukser lige indtil man sidder på hesten. Eller mens man "groomer" hesten færdig, træker ud af trailer osv.

De er lette at tage på med et klik spænde om maven. Rulle samme og lukkes med velcro.

Super smart.

fra. str. XS til XL

Pris 249,-

Billed skal jeg prøve at få taget.

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

det lyder
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 22:30
smart, men det var nu bare nogle til at dække bukserne i fuld længde.

~ Greven og Luke ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

OK, så forstår jeg
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 22:37

dem kan du da vist få i de fleste rideudstyrsbutikker. det er somregel en del af sortiment. :-) Mange af disse bukser er lavet med velcro eller lynlås i siden, så man ikke skal tage støvler af for at få dem på.

Har du spurgt i din butik ?

Mette

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.

0
0
Svar på denne tråd

Men hvor har du købt dem?
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 13:14

Hej

Jeg er også interesseret i de der rul-ud regnbukser du har købt.

Men har du købt dem i lund rideudstyr? for der kan jeg ikke finde dem..

Eller hvor har du købt dem?

Mvh Stine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider