Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

TEAM SØNDERGAARD/STALD DANE
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 18:18

Jeg vil gerne hermed have ryddet helt op i forvirringen om hvor vidt Team Søndergaard og Stald Dane er det samme, Jeg Pernille har hjulpet Uffe Søndergaard i Team Søndergaard da de fandtes på min adresse, men da min etik og moral ikke helt fungere på samme plan som Uffes vedr. forretning og dyrehold blev han opsagt fra min stald.

Syntes at dem der er i tvivl om noget skal kontakte mig (www.stalddane.dk) direkte da jeg d.d kan sige at der ingen retsager eller lignende kører mod Stald Dane.

Syntes det er utroligt de ting der kan komme i gang på nettet syntes det er vigtigt for alle både købere og såvel sælgere at man ved hvad man udtaler sig om.Tror desværre at det er en sjælden forretning der aldrig har en klage eller ligende vi er jo kun mennesker.

Vi har alle forskellige meninger om hvordan tingene skal hænge sammen men jeg kan stå 100% inde for det der nu sker på min adresse og det er DEJLIGT !!! RIGTIG GO WEEKEND TIL JER :-)

0
0
Svar på denne tråd

æhh øhhh, fatter en dyt..
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 18:24

ved ikke hvad det er du skriver om og underligt nok, da jeg jo er en del her på hn.

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

det er rart
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 18:52

Det er rart at hører det fra hovedet og ikke fra røven

Det enste jeg har set her på hestenettet omkring team søndergård/stald dane var en som spurgte om der var nogen som kendte noget til det, da hun overvejede at købe hest der.

Men det var rart at få opklaret den sag om team søndergård og stald dane.

Fri hash og vindmøller og flere popcorn til folket.

0
0
Svar på denne tråd

team søndergård
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 20:35

uffe søndergård kan ikke behandle sine kunder ordenlig hvis den hest du har evt har en handelsfejl som du ikke er blevet oplyst om så kan du lige så godt opgive at lægge sag an mod ham for i rettet siger han bare at han ikke ejer noget og nej det gør manden heller ikke da det hele står i hans fars navn så er det jo nemt nok at snyde sine kunder når det foregår på sådan en måde et godt råd her fra tænk jer godt om hvor i handler heste og lad være med at handle med uffe det bliver der kun probler ud af

0
0
Svar på denne tråd

uffe søndergård
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 21:09

okay sys det er på tide at sandheden om uffe søndergård/team søndergård kommer frem så alle ved hva han er for en...

det hele startede for 4 år siden hvor jeg flyttede til mors jeg har altid været lidt af en heste pige så selvfølgelig ledte jeg efter et sted at ride jeg fik hurtig nogen veninder der også red og her starter historien om uffe søndergård så jeg kom hjem til ham og fik ærlig talt et chok hestene gik rent ud sagt i deres eget @!#$...

siden hen blev det hele så rykket op hvor det nu hedder stald dane begrundelse står ved daniel riis

jeg har aldrig kendt en mand som ham han snyder og bedrager alt og alle og skylder alle mennesker penge...

har adskellige gange været vidne til det jeg ville kalde dyremishandling han har mildestalt tæsket løs på nogen heste...

han har haft lånt nogen penge af en mand til nogen heste da manden så krævede sine penge kunne han ikke få dem så han valgte og tage de heste som han har betalt for men uffe har enten solgt eller sendt disse heste ud af landet på falske pas...

pas på med denne mand

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pernille
Forfatter: 
Dato:  04-05-2007 23:19

Det lyder fint, men da jeg på et tidspunkt spurgte ind til stamtavlen på en lipizzaner I havde til salg, som mildest talt intet havde med lipizzaner at gøre (andet end prisen) fik jeg et mailsvar underskrevet Pernille, hvor du skrev, at du ikke forstod hvorfor jeg gik så meget op i papirerne når der var tale om en vallak...

Er det god forretningsmoral efter din overbevisning og er det noget du viderefører i den nye forretning?

Ullan

0
0
Svar på denne tråd

ang. team søndergård
Forfatter: 
Dato:  06-05-2007 20:15

Jeg ved at denne forretning er ret fup den mand kan ikke drive en forretning det var pernille der fik pengene i kassen og ikke uffe det kan man også se den dag i dag..

uffe har ca 20 hunde til at gå inde i en normal str. hestebox og det eneste de får at spise er gammelt brød...

han sender heste ud af landet på falske pas og han må tilsyneladende være bange for at der kommer nogen og stjæler hans heste om natten siden de er låst inde.. men det ville jeg også være hvis jeg var ham når han skylder så mange penge væk...

jeg har kender denne mand da jeg har købt en hest af ham den havde desværre skjulte handelsfejl da jeg ville have hesten leveret tilbage var dette ikke muligt så det blev til en retssag der tog 14 måneder i retten erklæret han sig insolvent det vil sige at han ingen ting ejer... nu står jeg så tilbage med en masse regninger pga ham og en aflivet hest hvis dette er en seriøs forretning så ved jeg snart ikke min eneste kommentar om denne mand og hans firma er at lad være med at købe hest ved ham med mindre at du vil blive snydt

0
0
Svar på denne tråd

Team Søndergaard...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 12:13

Jeg ved godt at denne tråd er lidt gammel, men jeg vil bare tilslutte mig dem, som absolut kun har dårlige erfaringer med Team Søndergaard og i særdeleshed Uffe Søndergård, magen til løgnagtig plattenslager skal man lede længe efter. Mit råd: Køb ALDRIG hest hos Team Søndergaard!!!

Jeg synes det er relevant, at denne tråd bliver holdt opdateret, for havde jeg kendt til Uffes handelsmetoder inden jeg købet hest af ham, så havde jeg holdt mig langt væk!!!

Jeg købte også en hest af Uffe, hvor det senere viste sig, at han havde holdt vigtige oplysninger tilbage, hvis jeg havde været i besiddelse af disse oplysninger, havde jeg aldrig købt hesten! Jeg havde en advokat inde over, og havde umiddelbart en god sag, men hørte af omveje til hans tendenser til at erklære sig insolvent, og valgte derfor at trække sagen.

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er utroligt som
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 17:38

den mand snyder, men der stadig er folk der gladeligt handler med ham..

super med sådan en tråd..

Med venlig hilsen Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider