Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Havre vestsjælland?
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 08:24

Jeg har købt et fast sted, men de kan ikke levere mere. Hvor køber I andre havre henne i Vestsjællandsområdet?? Meget gerne et sted hvor der også er Irish Mash så jeg slipper for at køre tre forskellige steder når jeg henter foder ;-)

Det drejer sig ikke om store mængder da det kun er en enkelt hest der får det sammen med sit tilskudsfoder.

Mvh Juliette

Salg af OX-arabere af høj kvalitet. Salgsliste kan ses på præs.

Dressurhest på min. LA/M niveau søges til låns af seriøs rytter, langtidsudlån foretrækkes. Nærmere information ved henvendelse

0
0
Svar på denne tråd

http://www.laerkegaarden-fodersalg.dk/
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 08:44
Jeg bruger www.laerkegaarden-fodersalg.dk/ - de har det hele:)

Helle & Mulerne;)

Hvis du var en tåre, ville jeg aldrig græde af frygt for at miste dig (U know who you R)

Intet er så dårligt, det ikke er godt for noget..........................

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 08:49

Vi køber foder hos Lundemøllen ved Fuglebjerg. Havre har vi godt nok selv, så det køber vi ikke hos dem, men det skulle undre mig, hvis de ikke også sælger det.

De sælger også Spillers, Brogaarden m.m. samt Irish mash, og de har en masse spændende rideudstyr i butikken, så der kører man aldrig forgæves :-)

Mvh. Julie

---

Den heldige låner af Alexia af Vodagergård

Vodagergård - Medlem af Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

land+fritid
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 13:18

de har spillers produkter der også har en mash så vidt jeg ved + de har korn,gødning etc. de har en afd i Tølløse + Ringsted, så dete r ca 15 km fra dig af

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Marianne Lønskov
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 13:29

mener jeg i hvert fald hun hedder. Hun har et sted nær Holbæk. Du kan sikkert finde hende på krak.dk! Jeg mener også at hun forhandler hippolyts produkter.

Med venlig hilsen
Bettina

Passier grand gilbert dressursadel til salg. Sort, velholdt, bom 27½ (dvs. medium), 17". Købt brugt for 3½ år siden så er vel en 6-7 år gammel. Se billede på præsenstationen

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 14:30

Tak skal I have - jeg har i mellemtiden fundet ud af at hvor jeg køber mine Brogaardens produkter i Kr Eskildstrup har de også havre. Så er det bare Irish Mash jeg skal finde et sted, og det nemmeste vil nok være land og fritid som du nævner Karina, det er jo lige rundt om hjørnet derfra :-)

Marianne Løvskov har jeg tidligere købt hos, men det er i den anden retning end hvor jeg køber nu!

Tak for hjælpen :-)

Mvh Juliette

Salg af OX-arabere af høj kvalitet. Salgsliste kan ses på præs.

Dressurhest på min. LA/M niveau søges til låns af seriøs rytter, langtidsudlån foretrækkes. Nærmere information ved henvendelse

0
0
Svar på denne tråd

Juliette.
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 13:51
Jeg ved faktisk ikke om Marianne fra stalden sælger Irish mash. Men gør hun ikek kan hun med garanti få det hjem, tror jeg.. jeg kan lige høre hende ad i dag når jeg skal ind i hendes butik alligevel.. og det er jo langt fra langt fra dig:D

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider