Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

God/dårlig berider på Lolland/fal
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 19:42

Hejsan alle HNér

Jeg ville høre jer om i kender til en god berider, som er dygtig til at tilride heste - Jeg har en unghest som er klar til den store omvæltning, og vil gerne have et par råd med på vejen.

Jeg vil meget gerne hvis i kan anbefale, samt begrunde hvorfor i synes om vedkommende.

Jeg vil også meget gerne høre om der er nogen som jeg skal holde næsen væk fra, og "hvorfor" jeg skal det.

For mig er det vigtigt at vi (mig og min hest) får en god start, derfor håber jeg meget at nogle kan skrive lidt om hvem og hvorfor - samt hvorfor ikke :0)

Jeg kender ikke il så mange som gør sig indenfor tilridning hernede, derfor mit spørgsmål

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:16

Hejsa

Jeg forstår til fulde at du gerne vil lære af andres erfaringer, men jeg må sige, at det er mig meget imod, hvis denne portal skal benyttes til at hænge ridelærere/undervisere og beridere ud, fordi de ikke har kunnet indfri forventningerne.

Det er skammeligt for ridesporten, at der bruges tid og energi på at hænge hinanden ud. Lad dette blive en positiv tråd, hvor kun anbefalingerne kommer frem, i stedet for det modsatte ;-)

Held og lykke.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

tilridning
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 10:06

Du bliver nød til at gøre op med dig selv, om hvad din hest har evner til og hvad din forventning til fremtiden er. før du kan vælge et godt sted, som passer til jer.

jeg skal hverken tale ned om nogle eller foretrække andre.

men man skal vælge det sted der opfylder ens behov. for der findes mange gode steder på lolland, men de opfylder forskellige behov, så som stalde der egner sig best til dressur, andre til spring, og dem som kan lidt af hvert.

jeg har kommet hos de fleste, og har haft mine i ridning hos en som er dygtig til lidt af hvert, dvs den kunne gå en pæn dressur, fik ikke hjertestop af at se et spring, kunne begå sig i naturen, sammen med andre og alene, og trafikvandt. det sammen sted havde jeg også min hest i trailer læsningtræning. Det sted dækkede mit behov.

men du kan slå de forskellige steder op på nettet, og se om der ikke skulle være et sted der opfylder dine krag/ønsker. jeg vil påstå alle registreret stalde og ridecenter er gode, og de har jo heller ikke råd til at lave et dårligt arbejde, det er jo deres levevej.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Østergård.
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 20:04

Min tre-års skal rides til her:

http://www.ridecentret.dk/

Der er sikkert andre gode steder, men dette sted kender jeg rigtig godt, og ved det lever op til mine forventninger.

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider