Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

hjælp til kløen
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 07:29

Hej :o)

Jeg har læst en del forskællige indlæg om sommereksem, heste med kløen, eksemheste mm

Jeg er selv ejer af sådan en hest, eller retter sagt, var.

Jeg har brugt PROB serien i 1 1/2 år, til at vaske hesten i, samt olien til at tage kløen. dertil er der også en insektspray som er effiktiv. og efter 2 strenge år hvor min kære hest ikke var indehaver af mane og hale, og kløede sig på alt hun kunne komme til, har jeg en afslappet hest nu med lang mane og flot hale, hun er ikke angrebet i år, så eksem dækknet er lagt væk

Jeg bruger stadig kun PROB produkter til hende, efter anvisning, for jeg tør ikke stoppe, tænk hvis hun skulle komme til at lide igen.

Jeg håber at dette vidundermiddel også kan gøre nogle af jeres heste "eksem" frie, så de kan nyde sommeren, som min kan i år.

se på hjemmesiden WWW.PROB.DK

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Også Prob
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 08:04

Vi er også begyndt at bruge prob til Tessa der har været meget plaget af kløe. I år har hun endnu ikke kløet sig og man og hale ser rigtig godt ud. Derudover bruger vi Bayo-fly ca. hver tresie uge. Hvilke af produkterne der gør det sidste ved jeg ikke, men med de resultater vi har opnået tør vi ikke at undlade nogen af dem.

Anita Osk Rasmussen

"Ingen er for store til at vise venlighed,
men nogen er for små"

Regndækken str. 115 sælges. Skriv for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd

Prob...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 21:20

Jeg har også købt serien, og har behandlet manen på min vallak, med rigtigt godt resultat.

Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal bruge olien?

Har I også heste med olie drivende ned af halsen, og efterfølgende klæbende skidt?

Mvh DorteCL
"CARPE DIEM"
0
0
Svar på denne tråd

olie...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 23:20
Jeg smører olien ind med en svamp, så render det ikke ret langt.

Anita Osk Rasmussen

"Ingen er for store til at vise venlighed,
men nogen er for små"

Regndækken str. 115 sælges. Skriv for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 17:13

..Anita.

Det vil jeg prøve på lørdag

Mvh DorteCL
"CARPE DIEM"
0
0
Svar på denne tråd

sommer kløen
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 11:10

Jeg er så heldig at eje en hvid eksem hest og når man bruger shampooen for mand den smukkeste hvide hest, den fjerner også de gule pletter

men, men, når jeg så skal komme olien i ! så har jeg også en hvid,og brun stribet hest, samt ynder hun at rulle sig på vores sandfold, og olien binder sand og snavs godt fast til den hvide pels ikke så fikst! men pyt det hjælper, og i år har hesten været forskånet for at få striber enu He He. men hun bliver stadig jævnligt vasket med shampooen, og indtil vider har vi kunne klare os med det i år.

Men næste gang vil jeg også prøve at påsmørre olien med en svamp.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider