Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

1 ½ hestes trailer Slagelse eller
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 13:25

Jeg har søgt alle steder efter en 1 ½ hestes trailer eller en trailer hvor man kan tage skillerummet ud, hvor der så er en lang bagbom til. Men det er umulig at finde, så nu må jeg altså have hjælp af alle fra Slagelse, Skælskør, Fuglebjerg området. Kender i til sådan en trailer som jeg kan leje?

HJÆLP!

Louise.

0
0
Svar på denne tråd

hej Louise
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 16:29
jeg kender muligvis en i Sorø der lejer en 2 hestes trailer ud hvis det er noget?

Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber

Opstaldning tilbydes fra sommeren 2007 i Slagelse.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilla.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 16:41

Hej Camilla.

Er det en hvor skillerummet kan tages ud og der er bred bagbom til? For hesten skal bruge hele pladsen.

Louise.

0
0
Svar på denne tråd

andet spm.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 16:56

hej louise,

har lige et andet spm. til dig. var inde og se din profil og syntes at jeg genkender meister. Vd du om han har stået på vemmelev ridecenter??

0
0
Svar på denne tråd

Hasselby.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 17:01

Jeg ved ikke om han har stået på Vemmelev ridecenter, har du et ca årstal du tænker på? For han har stået i Stude (ved Vemmelev) i 2003 så det er da ikke utænkeligt han har været forbi ridecenteret.

Louise.

0
0
Svar på denne tråd

mener det ..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 17:06
er deromkring eller et år før at han skulle have stået der. Det kan også være det bare var en der mindede meget om ham.
0
0
Svar på denne tråd

lille eje
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 18:58

Hej igen,

mener da lille eje´s trailer kan man tage skillevæggen ud af, men er ikke sikker. Du kan ringe til dem og høre. De holder jo til i fuglebjerg.

Håber du snart finder en eller anden løsning. Ellers må du jo ud og købe din egen trailer ;-)

Ellers er der en i lille skensved og i målev. Men der er jo ret langt at køre.

Kram

katarina

Med et hjertebarn (HLHS) i maven

0
0
Svar på denne tråd

Katarina
Forfatter: 
Dato:  23-04-2007 21:37

Lille Eje lejer ikke trailere ud mere og de har ikke bred bom, har snakket med dem. Den i lille skensved, er det den der er på trailere udlejes? For den er kun 2,05 høj, så det kommer nok til at knibe lidt med at han kan være der.

Ville skam gerne have min egen trailer, men tror ikke min bankmand vil være med på ideen. Så skal jeg jo også ud og have en bil der kan trække.

Louise.

Windsor Elite Fit 4 sælges. Petrie læderridestøvler str. 40 sælges.
0
0
Svar på denne tråd

beskær ham :-)
Forfatter: 
Dato:  24-04-2007 22:10

Jamen så må du file hans hove ned, så han ikke er så stor :-) Din lille 3' pony... hihi. Ej, ved ikke lige andre pt. Det er da også bare noget møj han ikke kan være i en alm.

Jo, kender en med en lille trailer. Men den er ikke særlig høj. Er ikke sikker på stassiya kan være i den, og hun er alligevel et pænt stykke mindre end meister. Dog måske ikke lige i rumfang pt , men pyt.

Skal høre omkring, men tror efterhånden jeg har spurgt alle.

Katarina

Med et hjertebarn (HLHS) i maven

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider