Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilke sandaler
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 15:09
Hejsa

Ja, nogle ved det - jeg rejser til USA på fredag i 5 uger.. og jeg er helt kulret, over the top...

Men altså, vi skal jo besøge Grand Canyon, og der er meget stor sandsynlighed for at vi skal derned, altså GÅ NED i Canyonen, og op igen.. en hæderlig vandretur siges det.

Jeg står alligevel og skal have mig et par gode sandaler, altså ikke nogen fine nogen, men sådan nogle til trekking, nogle man står godt fast i, med god pasform og udluftning og hele skidtet.

Hvad kan I anbefale? Jeg har før haft Ecco sandaler som jeg brugte på arbejde, og jeg blev faktisk lidt skuffet, for efter et år hvor jeg udelukkende brugte dem indendørs og kun på arbejde, så var de flækket hele vejen over i bunden, altså man kunne ikke se det andet end hvis man kiggede i bunden, men sagtens mærke det.
Jeg klagede over det, men fik bare at vide at det var ærgeligt, og at hvis de skulle bytte dem så kunne de jo holde mig med sko hele resten af livet... nå nå tak..

Så altså, hvad er godt og holdbart?

Mvh

Winnie

Du kan ikke forandre fortiden
men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden
0
0
Svar på denne tråd

ecco er godt
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 15:37

jeg bruger kun ecco sandaler, jeg har haft mange andre slags, men jeg ender altid med ondt i fødderne, og vabler

jeg har nok haft 6-7 par ecco sandaler, i årenes løb, alle har jeg slidt bunden ud af.

aldrig har jeg oplevet at de er flækket, jeg tror du var ude for rigtig dårlig service, og mener bestemt også du havde ret til en ombytning. en sandal som ecco's må da ikke flække.

så jeg vil da stadig anbefale et par ecco sandaler, dem jeg har nu, og som jeg har været allermest glad for er, ecco fym comfortsandal.

men hvis du skal ud og gå i grand canyon, var det måske en ide, med et par sandaler, hvor der er gummi indvendig, så de kan skylles og er tørre i en ruf

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Caterpillar
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 19:19

Mine trekkingsandaler er fra caterpillar. De er efterhånden 5-6 år gamle og stadig brugbare. Har dog ikke brugt dem så meget de to sidste år, da jeg pga. en brækket ankel ikke har kunne passe dem over vristen når foden bliver varm og hæver op. Men ellers plejer de at være en fast del at mit rejseudstyr, da jeg kan have dem på i timevis og gå lige så langt i dem, som jeg kan i et par lukkede trekkingsko uden at få vabler mm. De har tre remme hen over foden/vristen og en rem der åbnes/lukkes med velcro om hælen.

Ved ikke om man stadig kan købe caterpillar sandaler/sko i butikkerne herhjemme?

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Merrell
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 21:10

Jeg har købt et par merrell sandaler, og de er bare super gode at gå i. De er formet efter fødderne og indersålen er lavet at noget ruskindslignende, som ikke er så ubehageligt som ecco's gummisål. Alligevel kan de vaskes i maskine, så de ikke bliver så ulækre.

www.merrell-nordic.com/ default_frames.htm

Mvh

Mette & Lunapigen

www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

bare lige
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 22:50

det er jo ikke alle ecco sandaler, der har gummisål indeni.

mine er i nubuck.

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Rohde sandaler
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 17:33

Hej

Rohde er kanon gode ikke ret pæne men deres pasform er super og holdbarhed ligeså, men de ligner meget sygehus sandaler dog kan man få dem i flere modeller og farver, men goe det er de.

Udtalt af uddannet skoekspedient i tidernes morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Caterpillar
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 18:05

Hvis du kan finde caterpillar vil jeg også hoppe med på den vogn og give de bedste anbefalinger.

Jeg har et par som jeg har haft 5-6 år og jeg bruger dem stadig...De har gået mange kilometer og ALDRIG har jeg haft ondt i fødderne - jeg ville klart vælge dem hvis jeg skulle ud og investere...

God tur!

:) Mette

0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 19:36

Hej

Jeg vil desværre heller ikke anbefale Ecco sandaler. Vi er 7 der har dem på arbejde. Og enten er vi meget uheldige eller? men alle 7 par er gået i stykker efter mellem 6-12 måneders brug. Det er alt fra remmene falder af. Sålen knækker o.s.v. og NEJ butikken vil ikke give nye i bytte. Trods vi har klaget direkte til Ecco bliver vi ikke hørt.

Jeg har et par Nike nu, de er gode nok, men hvis dine fødder blive lidt varme og fugtige, så "smutter" man lidt i dem og kan få vabler.

Mvh.

Dorte

Gård søges i nærheden af Ødum, mindst 2 Ha.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 16:36
...for jeres brugbare svar, dejligt at høre folks erfaringer.

Mens jeg sad og læste jeres svar, så kom jeg pludselig i tanke om noget... måske var det i virkeligheden en idé at vente, og købe dem når jeg ER kommet til USA, tænker lidt på Caterpillar, de må ihvertfald findes derovre i massevis...

Men skal ihvertfald lige en tur i Sportmaster i morgen...

Mvh

Winnie

Du kan ikke forandre fortiden
men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden
0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke hvad, jeg ville vælge
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 19:20

Men vil gerne komme med en advarsel imod at købe:

crocks sandaler

I Norge og Sverige er de blevet forbudt, at bruge på hospitalerne, står på tekst tv idag p.g.a. af statisk elektricitet.

Og så rigtig god tur Winnie

Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider