Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Fremkalde fotos online?
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 14:40

Jeg har set et par steder, at man kan få fremkaldt sine billeder online og få dem sendt hjem til døren

Kan du anbefale et sted, man kan gøre det her på nettet?

Jeg har set at man kan inde på 123hjemmeside.dk. Nogen der har prøvet det???

Jeg håber at nogen kan hjælpe

Stald Skærlund

Her får alle særbehandling

Unique acessories til hesten & rytteren

Alt fra håndlavede pandebånd til swarovski sten på ridehjelm, underlag, gamacher osv.

www.skaerlunddesign.dk

0
0
Svar på denne tråd

Prøv Elgiganten
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 14:58

Jeg har lige set at Elgiganten har sat det ned til 39 Øre pr. billed, men om der er nogle som er billigere ved jeg ikke men det er i hvert fald det samme labaratorim i sønderjylland/tyskland de alle sammen bruger; med mindre at det er nogle af de dyre steder hvor de manuelt justere billedet, men syntes i hvert fald at kvaliteten fra El-giganten er helt i orden.

VH. Dennis :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 15:49

Tusind tak for svar

Elgiganten er MEGET billigere end 123hjemmeside, både for fremkaldelse af fotos og for bla. et krus med foto på. Jeg er allerede igang med at bestille morsgave og gave til min søster ved elgiganten

Stald Skærlund

Alt fra håndlavede pandebånd til swarovski sten på ridehjelm, underlag, gamacher osv.

www.skaerlunddesign.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bilka...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 16:43

Vil anbefale Bilka - er billigt og gode billeder + ret hurtige. Det er også bilka som har vundet i en test jeg læste i et Ekstra bladet engang. Og de var vist de billigste eller tæt på. Jeg ved så ikke lige om man kan få dem sendt, men prøv at gå ind på deres hjemmeside og læs om det.

Mvh Louise
*
I'm suffering from amnesia and deja vu at the same time.
I think I've forgotten this before.

*
Sød dressurhest søger part i Odense V/Blommenslyst - Klik her!
0
0
Svar på denne tråd

Tak for dit svar
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 16:50

Jeg har bestilt en masse på elgiganten.dk

Men jeg kikker da lige Bilka næste gang

Stald Skærlund

www.skaerlunddesign.dk

0
0
Svar på denne tråd

Så er det jo bare at komme igang
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 17:08

He He, men det er da rigtig godt og høre :-), så må vi håbe hun bliver glad for gaven, jeg har ikke selv prøvet andet end at få fremkaldt alm. foto´s :-)

En anden god ide er dog at få printet billeder på rispapir hos bageren med frugt farve som så kan ligges på kager, brugte det til min fars 50 års det blev rigtig godt i fin fotokvalitet, bare lige til inspiration :-).

Hej Louise, det er rigtig nok at bilka tidligere vandt i test men det var udelukkende på prisen som jeg skrev tidligere bruger alle selvskaberne det samme firma til fremkaldelse af billederne, så der er igen forskel på kvalitet eller service og både i bilka og i elgiganten kan du vælge at hente billederne i butikken. Bilka tager bare 94 øre for at få fremkaldt billederne og elgiganten tager 39 øre. Tidligere tog bilka 49 øre pr. billed.

0
0
Svar på denne tråd

CEWE-colour.
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 17:12

CEWE-colour er det firma, som både Føtex og Bilka bruger (man kan også se en tydelig sammenhæng på bestillingssiden ved begge varehuse).

Jeg har brugt dem rigtig mange gange (via Føtex) og har altid været meget tilfreds :-)

Og det har været billeder i de sædvanlige 10x15cm. og op til A4-størrelse (y)

Gratis hestekalender 2007

Sy
(udsagnsord), syr, sys, syede, syet. Eks: hullet i bukserne skal sys.
Synes (udsagnsord), synes, syntes, har syntes. Eks: jeg synes hesten er flot!
0
0
Svar på denne tråd

fotofremkaldelse
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 17:16

The number of people watching you, is directly proportional to the stupidity of your actions...

MARSVINEUNGER SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd

Billeder på kage!!!
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 18:20

Det har jeg ikke hørt om før, men sikke en god ide

Jeg skal ned og høre den lokale bager, om hun kan putte en hest på en kage Det vil ihvertifald blive noget af en overraskelse!!!

Stald Skærlund

www.skaerlunddesign.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider