Jeg er nu i den situation hvor jeg skal til at se mig om efter disse 3 ting..
En dækken. (primært til at køre med men også til at stå med (hvis nødvendigt når han skal til show)
Hvordan oplever i forskellen på flece og uld.. Jeg går stadig i den her gammeldags tro på at uld "ånder bedre" Jeg søger et sort dækken evt, med guld kant i bomuld.som der kan broderes på. Nogen her der har gode foreslag?? Eller dårlige erfaringer (ligeså godt så man ved hvad man IKKE skal købe!)
Jeg har ydermere kigget højt og lavt efter en GOD lædergrime. Læderet skal være af høj kvalitet.. uden bling bling. igen gode foreslag er lige så velkommen som dårlige erfaringer..
og her til sidst.. *S* Jeg er jo desværre nok nødt til at få mig en hingstekæde til min lille mand. ikke fordi det er nødvendigt nu men som ekstra sikkerhed på sigt er det en god plan.. Jeg købte en kæde sidste år og blev desvære slemt skuffet da hoppen hoppede 2 skidt baglens og kæden knak.. Jeg har det nok sådan at prisen er fuldsændig ligegyldig.. Den SKAL bare kunne holde.
Så kom endlig med jeres gode og dårlige erfaringer.. Alt kan jo bruges i denne sammenhæng. *S* evt med links hvor man kan købe det hvis det er noget i ligger inden med..