Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Brenderup Equiliner
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 10:35

Hejsa

Da jeg står for at skulle købe ny hestetrailer er jeg faldet over Brenderups Equiliner.

Umiddelbart virker det som om man får rigtigt meget for pengene, hvad er jeres erfaringer med denne trailer?

Og et sidste spørgsmål, kan ikke rigtig gennemskue om det er en trætrailer eller glasfibertrailer.

Louise

ET LIV UDEN DYR ER IKKE ET LIV...

0
0
Svar på denne tråd

1233446
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 13:48

Du får absolut ikke noget for dine penge, det er bestemt ikke en trailer som jeg vil anbefale dig at købe.

Det er en meget skrabet model, og de er gået på kompromis med sikkerheden for at lave en billig trailer, så de kan konkurere med bla. Gaupen og andre billigtrailere, men det der koster mest er sikkerhed, så der er der mest at hente.

Det er en træ trailer, hvilket er ganske udemærket, hvis den vel at mærke er lavet ordentligt.

Ligeledes deres Horseliner det er det samme.

Hilsen Torben

Natural Horsetraining
v/ Torben Andersen
Træning af problemheste - Trailertræning som speciale

Hjemmeside - Mail
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kiggede
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:19

også på annoncerne for Equilineren før Herning, og var egentlig også opsat på det skulle være den. Men i Herning kiggede vi på den i 2 minutter, og min kæreste´s første kommentar var "paptrailer" og sådan en skulle det i allefald ikke være. Så ville han hellere gi noget mere og så få en ordentlig trailer.

Vi købte trailer i Herning, en Humbaur Rapid, og jeg er virkelig glad for den. Det vigtige for mig er at det er en god solid trailer, sikkerhed, stor og lys indvendig, der ligger godt på vejen. De kunne også lave de ekstra ting vi ønskede, bla. et specielt følgitter.

Annette

Escapology T, nu til avlsbenyttelse for de danske hopper !!

Forhandling af Marstall foder !!

Er din hoppe/føl dækket korrekt ind med foder ??

Se mere på

sitecenter.dk/stutteri-taldorf

Hoppe søges til låns

0
0
Svar på denne tråd

1233446
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:38

Super godt Annette, det er absolut den trailer jeg anbefaler hvor man for meste for pengene i dk, man kan sagtens finde trailere som er lige så gode, eller enddog bedre, men de koster alså noget mere, og man skal jo købe hvad man har brug for.

Så til alm brug får Humbauer Rapid fra mig af.

Hilsen Torben

Natural Horsetraining
v/ Torben Andersen

Hjemmeside - Mail
0
0
Svar på denne tråd

Tak Torben
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 08:12

Jamen der findes mange "smartere" udsendmæssigt trailere, mener f.eks. Pegasus´en fra Humbauer er fuldstændig den samme i rammerne og sådan som Rapid, men du betaler bare lige lidt ekstra for design og sadelrum.

Vi skal bruge trailer til at kører hopper og føl til og fra inseminering, følskuer, kåring, dyrlæger osv. Ellers bruger jeg den et par gange om ugen, til at komme over til den ridebane vi har 5 km på, på en ejendom som mine svigerforældre har til salg, så jeg har ikke brug for sadelrum og alt det der. Faktisk synes jeg det er træls, da det i mange trailer tager en del af pladsen foran, og den synes jeg er rar at ha. Vi har bla. en unghoppe, som ikke har ville gå i trailer, men hende læsser jeg helt alene nu, og til hende har det været super at der har været god plads oppe foran, så jeg lige ka liste ned og lukke.

Alt i alt, en super trailer, som jeg er over lykkelig for. Jeg smiler hver gang jeg ser den

Torben : Ved du forresten hvor Pele er henne i verden nu ?? Det er nogen af mine venner/bekendte der har avlet ham.

Annette

Se mere på

Hoppe søges til låns

0
0
Svar på denne tråd

Må man
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 10:16
M man spørge hvad sdan en Humbaur trailer ligger i rent prismæssigt?
0
0
Svar på denne tråd

Uha priser
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 18:54

er en svær ting. Det kommer jo an på så meget. Ring til Kongeåen og tal med dem, det er mit forslag.

Annette

Se mere på

Hoppe søges til låns

0
0
Svar på denne tråd

Annette
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 21:11

Jeg har det på samme måde, jeg smiler også hver gang jeg kigger på min, det er en dejlig fornemmelse.

Pelé bor stadig hos Karl og Lise.

En humbauer Rapid koster ca 40.000,-

Hilsen Torben

Natural Horsetraining
v/ Torben Andersen

Hjemmeside - Mail
0
0
Svar på denne tråd

Tak Torben
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 08:24

Jeg synes bare ikke han stod til salg mere, og det var bare nysgerrighed.

Prisen er nok standard som Torben siger, plus/minus, alt efter hvad du ellers skal ha med af ekstra udstyr, forhandlingsevner osv.

Annette

Se mere på

Hoppe søges til låns

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 10:14
Tak Det giver da en ide om niveauet

Tilridning, ridning og kommision tilbydes. Ledige pladser fra 1. juni

Sadler sælges - se præsentation

Flere heste til salg

0
0
Svar på denne tråd

Equiliner
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 10:16

Vi købte en sidste sommer i Roskilde og er rigtige glade for den.

Pga af trailer-læsse problemer havde vi et besøg af Torben, som fortalte at bomsystemet ikke var godt, har vi selv skiftet dette, hvilket var nemt. Vi valgte denne trailer da vi gerne ville have en ny, men ikke havde så voldsomt mange penge og ikke vil afdrageVi kunne købe en 5 år gammel Brenderup til 25000,- eller denne nye til 30000. Men vi gør den så lidt mere lækker og lidt bedre selv. Når der er lommepenge i over skud.

Vi har sat det nye Brenderup Bomsystem i, vindue, sidepolstring m.m.

0
0
Svar på denne tråd

god pris gl. trailer.
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 22:33

Jeg byttede min gamle trailer hos kongeaa i weekenden. Købte en ny humbauer Atis glasfiber og alubund samt sadelskab.

Super lækker trailer og så vejer den kun 75 kg mere end min gamle brenderup prestige trailer fra 1986.

Kongeå tog den gamle i bytte. Jeg havde lige fået den synet i januar 2007 for 2.000 kr. Jeg har haft den i 4 år og fik 1.500 kr. mere for den nu end da jeg købte den. og har ikke ofret mere end de 2.000 kr.

Selvom det er årgang 86 er det bare en super trailer, nem at flytte rundt med og en god kvalitet nu også selvom den er 21 år gammel.

Jeg vil idag foretrække den gamle brenderup fremfor den eurolineren. Der er masser at kvalitet til forskel. Det er simpelhen papmodeller idag frem for den gamle kvalitet.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 11:49

Jeg har en Brenderup Royal med sadelrum fra 98, og den har jeg faktisk været rigtig glad for. Men jeg skal af med den, da vi skal have en trailer med multirampe..

Jeg synes bestemt ikke at der er for lidt plads oppe foran hestene i min trailer! For i Brenderup'en sidder sadelrummet ude foran, og ikke i siden, så der er masser af plads..

Lige et billede af "dyret":

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007! - Som kommer til salg

Kieffer Ulla Salzgeber dressursadel sælges,

som ny!

Brenderup Royal m. sadelrum sælges billigt!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider