Jamen der findes mange "smartere" udsendmæssigt trailere, mener f.eks. Pegasus´en fra Humbauer er fuldstændig den samme i rammerne og sådan som Rapid, men du betaler bare lige lidt ekstra for design og sadelrum.
Vi skal bruge trailer til at kører hopper og føl til og fra inseminering, følskuer, kåring, dyrlæger osv. Ellers bruger jeg den et par gange om ugen, til at komme over til den ridebane vi har 5 km på, på en ejendom som mine svigerforældre har til salg, så jeg har ikke brug for sadelrum og alt det der. Faktisk synes jeg det er træls, da det i mange trailer tager en del af pladsen foran, og den synes jeg er rar at ha. Vi har bla. en unghoppe, som ikke har ville gå i trailer, men hende læsser jeg helt alene nu, og til hende har det været super at der har været god plads oppe foran, så jeg lige ka liste ned og lukke.
Alt i alt, en super trailer, som jeg er over lykkelig for. Jeg smiler hver gang jeg ser den

Torben : Ved du forresten hvor Pele er henne i verden nu ?? Det er nogen af mine venner/bekendte der har avlet ham.
Annette