Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

derby ridestøvler...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 18:26

Jeg står og skal købe et par nye læderridestøvler. Jeg skal bruge nogle som ikke er ret dyre. (Jeg har lige købt et par ret dyre nogle som ikke passer og de kan ikke byttes)

Jeg har kigget lidt på derby ridestøvlerne. Der er jo flere modeller at vælge i mellem.

Det er et par dressurstøvler jeg skal have.

Er der nogen som har nogle erfaringer med disse støvler? Både dårlige og gode..

Eller evt kender nogle som er gode som ikke er ret dyre og hvor man kan købe dem henne. Jeg bor på amager.

0
0
Svar på denne tråd

Derby Topper
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 19:37

Jeg har haft den model som hedder Topper (mener jeg, er ikke helt sikker).

Det var det der hedder coated læder, det vil sige, at der var en form for overflade-belægning... Denne krakelerede og skallede og de var til sidst ikke specielt pæne... Jeg mener ikke at det er alle Derby's modeller der er coatede, så forhør dig i butikken.

Jeg ved ikke, om andre har gode erfaringer med coated læder, men jeg kan i hvert fald ikke anbefale det!!

Gitte

Nu billeder på præsentation :-).

Hestetrailer udelejes - Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd

tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 20:19
jeg har dered springmodel - soft jumper. Den er ganske god og holder godt.

jeg har lige bestilt et par königs grandgester, det bliver spændende at få dem hjem..
0
0
Svar på denne tråd

sdf<gtfh
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 22:26

Hej

Jeg har et par speciel syet Derby støvler. Jeg gav 2500 kr. for mine. og nu efter 2 års brug på 2 heste dagligt er de stadigvæk super flotte.

Mvh.

Dorte

Gård søges i nærheden af Ødum, mindst 2 Ha.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 22:41

Har et par(soft jumper) og de er rigtig laekre...men jeg syntes ikke de holder saerlig godt, mine er allerede gaaet i stykker mange steder. Ikke saa de ikke kan bruges, men de er bare ikke paene mere. De er kun lidt over et aar gamle.

Men nu ved jeg heller ikke hvor mange hest du har og hvor tit du vil bruge dem. Men de er rigtig laekre og fordelen ved dem var at de slet ikke skulle gaaes til.

:-P Knuzzer Cathrine & de to krikker :-P

Life is what you make it!!
-Direkte fra Holland-

Super springpony saelges SEE- heste.dyregalleri.dk/h...sp?ID=4956

0
0
Svar på denne tråd

støvler
Forfatter: 
Dato:  29-04-2007 13:18
jeg er rigtig glad for mine derby dressur søvler, dem har jeg haft i 2,5 år nu og de er stadig pæne, rider et par heste hver dag, så jeg kan kun sige god for dem

Mia :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider