Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Erstatning for Zoocity
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 09:47

Hej Alle HN'er,


Når nu Zoocity lukker, så kan jeg på det varmeste anbefale AT Horsecare i Valby. Hun har foder og udstyr til Hest, Hund og Kat. Det hun ikke har kan hun bestille hjem.

Jeg synes der er for langt ud til Zoocity, så plejer at tage til Valby. Det er lettere og tættere på hvor jeg bor. :)


www.athorsecare.com Jeg ved ikke om hunde og katte tingene også er på hjemmesiden, men der er i hvert fald kontakt info. :)




Med venlig hilsen

Malou & Sava

Støt en god sag:

www.nyt-hesteliv.dk & www.hesteinternatet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke samme sortiment
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 10:11

AT Horsecare er uden tvivl en god butik,men sortimentet er ikke helt det samme som Zocity ergo ikke helt samme kundekreds.



Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor skulle
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 10:24
Zoozity lukke? Hvor har du læst/hørt det henne?
0
0
Svar på denne tråd
 
 ZooZity
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 11:13

Aunsoegaard: Prøv at læse her; www.heste-nettet.dk/forum/6/52582/ 52582/



Mvh Vicky


Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever...
Michael Strunge


Takket være biblen
har vi lært at
stille spørgsmålene,
men svarene findes

i Peter Plys
0
0
Svar på denne tråd
 
 Karinae
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 11:56

Jeg er selvfølgelig klar over at det ikke er 100% samme sortiment og der er da også størrelsesforskel, men da jeg skrev indlægget, tænkte jeg udelukkende i foder og Horseware produkter og at dem der normalt handler hunde/ katte/ heste foder + Horseware produkter i Zoo-city med fordel kunne tage til Valby i stedet. Der er ikke så langt mellem de to butikker, så synes bare at det var oplagt, at tage ud til en anden butik, hvor man kan købe foder og dækkener til hele husholdningen ét sted. :)

Synes i øvrigt, at jeg så mange AT Horsecare kunder ude i Zoo-city til udsalget, så jeg tror nu ikke målgruppen er helt forkert - alle vil jo gerne have lækkert udstyr, af god kvalitet til rimelige penge. :) Det er vel også et spørgsmål om hvor man får den bedste behandling. Jeg er tidligere trofast og loyal Tattersall kunde, men da jeg opdagede AT Horsecare og den meget personlige betjening man får der, har jeg stort set ikke købt noget hos Tattersall siden. Så jeg tror at målgruppen inden for netop rideudstyrsbranchen er meget variabel.








Med venlig hilsen

Malou & Sava

Støt en god sag:

www.nyt-hesteliv.dk & www.hesteinternatet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 samme foder???
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 12:42

AT horsecare har Spillers, Zoocity D+H


det er da ikke samme målgruppe ..med mindre man har lyst til at skifte produkter.


Indrøm det, dit indlæg er blot god reklmae for AT horsecare hvilket er ok



karina



0
0
Svar på denne tråd
 
 Reklame
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 15:35

Måske det er reklame for AT Horsecare, men som udgangspunkt tænkte jeg egentligt ikke så nuanceret i foderproducenter, da min personlige mening er, at foder er foder hvad det så end hedder, så længe hunden får det til hunde, katten det til katte og hesten det til heste. :)





Med venlig hilsen

Malou & Sava

Støt en god sag:

www.nyt-hesteliv.dk & www.hesteinternatet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider