Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anderledes rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 12:33

Mine heste og jeg trænger til lidt kulør på tilværelsen. Og jeg kan mindes at der var en pige som linkede til en side med rideudstyr i herlige farver og mønstre. Bl.a. trenser i nylon/kunststof i alle regnbuens farver.

Er der nogen som kan huske denne side og måske linke til den? Jeg har søgt og søgt, men kan ikke finde den.

Generelt savner jeg sider med atypisk rideudstyr.

Håber at nogle kan hjælpe, så vi bliver lidt mere spændende at se på

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved at...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 12:53
... http://www.ponnyprakt.se har en del spøjse ting.

I Herning (Hest&Rytter) så jeg også en westernstand (Best in Western) der bl.a. havde både skjorter, cowboyhatte og lassoer (prof. kvalitet) i pink - en anden stand havde en ternet kunststof-westernsadel.

Hvis man kigger på ridehjelme andre steder end i de danske rideudstyrsforretninger kan man også sagtens finde fx metallic-lyseblå ridehjelme (!).

... 8-) - 99E - 8-) ...
Love - Language - Leadership - Lightness

Grønhøj Rideklub - Et Godt Sted At Være!
2 allergibokse + ponybokse udlejes.
Grønhøj Rideklub - 7470 Karup J
www.youtube.com/99E
0
0
Svar på denne tråd

Pletskud
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 13:13

Det var lige præcis den side (ponnyprakts) jeg var faldet over engang.

Tusind tak for hjælpen

Jeg synes at de danske rideudstyrsforretninger har fået et større udvalg og det er dejligt. Det er også herligt at fx akademisk el. iberisk udstyr er blevet lettere tilgængeligt. Det var en kamp for mig i starten at få fat på den slags. Ventede fx i mere end 3/4 år på en portugisisk dressursadel og gav en formidabel sum for den, nu er de til at få i nakken. Det samme var gældende med min stocksadel.

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

Anderledes rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 19:48
Inde på www.skaerlunddesign.dk kan du få meget anderledes pandebånd og udsmykning på ridehjelmen. Pandebåndene kan købes færdig lavet eller man kan designe selv

Dressur hest søges!

4-8 år; 160-175 i stg; vallak; gang over middel; kap. til M/S

max. 100.000 kr.

Stald Skærlund

Her får alle særbehandling

Unique acessories til hesten & rytteren

www.skaerlunddesign.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider