Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Cavalor m.m i Odsherred..???
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 21:10

Hej.. Jeg står overfor en flytning til Vig og vil helst fortsætte med at fodre med Cavalor Performix, roepiller og lidt havre.. Er der nogle af jer der kan sige mig hvor jeg kan købe det henne..?

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Cavalor..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 22:05

Hej Carina,

Jeg har jo lige solgt min forretning (rideudstyr/dyrehandel) og jeg forhandlede også Cavalor.

Du kan kontakte Meldgaard, som er importør af Cavalor, så burde de kunne fortælle hvor du kan få det nærmest Vig.

Det smarte ved Cavalor/Meldgaard er at forhandleren ikke behøver at tage bestemte mængder hjem af gangen og kan kombineres med bestilling af andre varer (f.eks foder/tilbehør til hund, kat, fugl,gaver mm).

Så i princippet kan du købe Cavalorfoder hos en fuglehandel, hvis han handler fuglevarer fra Meldgaard - og han selvfølgelig gider tage dit foder hjem på bestilling.

Du kan se tlf.nr og email til meldgaard på deres hjemmeside:

www.engrosfoder.dk

Du er velkommen til at ringe eller maile til mig hvis du har nogle spørgsmål omkring det...

Hilsen Jane

Avl af Trakehner & Pinto

www.stutteri-star.webbyen.dk

Lækker Pinto/Trakehner hingsteplag sælges

Broget 3 års DSP-vallak sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jane..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 23:34

Jamen det var da pudsigt at lige netop du svarede.. Du har jo en dejlig hest eller rettere flere.. Men snart er den ene jo min..

Jeg vil da lige tjekke linket og ellers prøve at høre Meldgaard om hvor jeg kan få fat i det efter min mening gode foder...

Klap den lille fra mig..

0
0
Svar på denne tråd

Hej Carina..
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 22:29

Tro mig jeg skal nok klappe og kramme den lille knægt rigeligt den næste månedstid - inden han bliver din.. .

Hilsen Jane

Avl af Trakehner & Pinto

www.stutteri-star.webbyen.dk

SÆLGES:

2 års Kat III Pinto hoppeplag : 5.000,- kr.

Broget 3 års DSP-vallak : 14.000,- kr.

0
0
Svar på denne tråd

fjkewew
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 10:12

Vi glæder os helt vildt til at få det hele på plads og få ham hjem.. Vi tager til pinto kåringen på Dorthealyst den 21/4 selvom det er på min fødselsdag..

Vi må da se hvad det er vi begiver os ud i..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider