Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

(212.237.198.---)
Forfatter: 
Dato:  02-12-2000 13:04
Tænk sig, jeg har lige bestemt mig til at ignorerer alle indlæg fra ovenstående IP adr. Hvordan har i andre det med det*GG*...så slap vi for at sidde og spilde vores tid*SF*

mvh. jeff
0
0
Svar på denne tråd

RE: (212.237.198.---)
Forfatter: 
Dato:  02-12-2000 15:09
Hej !!!!!

Jeg har ikke svaret på nogle at hendes indlæg!!!!!
Men jeg giver dig så udmærket ret!!!!
Hvorfor spilde sin tid på hende!!!!

Opfordring fra Lisbeth!!!!

Hun opfordrede mig til at skrive noget bag ved mit navn!!!
Så nu er jeg begyndt at hedde stine(fernando) i stedet for bare Stine......... :0)

Mange hilsner stine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-12-2000 20:38
Hej hej

Så længe de ikke misbruger andres navne...... Hvis de gør det så bliver jeg sgu godt mopset!!!!! ;-)

Lille suk fra en heste ejer med en syg hest

SNØFT SNØFT

Kh Lene(Bodyguard)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-12-2000 10:28
Hej Lene

God bedring med din hyp. Og det med at bruge andres navne... var jo netop et af problemerne med vedkommende der skrev fra ovenstående ip nr.

mvh. jeff
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2000 09:46
Hej Jeff

Jeg føler mig altså lige kaldet til at forsvare de piger lidt. Mig/mai gjorde jo netop opmærksom på, at hun går på en efterskole, og jeg vil gætte på, at de andre piger går på den samme skole. Derfor vil de få den samme IP-adresse (som er skolens adresse), selvom de logger på maskinen på et andet tidspunkt - eller måske logger på en helt anden maskine på skolen.

Derfor tror jeg ikke, at pigerne har haft til hensigt at misbruge noget som helst. Og hvad angår sproget - så ER de jo altså ikke så gamle endnu, så de skal såmænd nok lære at "tale ordentligt".

Jeg ved ikke, om du kan huske hvordan du var, dengang du var teenager, og midt i pubertetsproblemerne. Jeg kan godt huske, hvordan jeg var - og jeg tror nok, at jeg kan være taknemmelig for, at forældre ikke har ombytningsret på børn... (for det har de jo ikke - men de kan sende dem på efterskole, *ss*).

Hilsen Sif, som også har været på efterskole...
0
0
Svar på denne tråd

RE: (212.237.198.---) til sif
Forfatter: 
Dato:  11-12-2000 13:04
Hej Sif

Jamen, det er du da i din fulde ret til*S*.

Og da jeg til daglig underviser "hestetøser" i den angivne alder, kender jeg skam godt til deres små luner. Jeg mener bare ikke det skal lægges ud her! Men jeg kan selvfølgelig godt se det belejligende i det. Der er jo ingen der ved hvem X er, så kan X tillade sig at være ganske ubehøvlet! (NOT)

Mit problem med ovenstående "nr." har bare været at jeg er SÅ træt af at sidde og prøve at hjælpe nogen, som ud fra deres første indlæg ser ud til at have et seriøst problem...og når jeg og andre så i bedste mening foreslår en løsning, får alle smidt en spand L... tilbage af vedkommende der bad om hjælp. DET kan ikke være rigtigt, og det har været generelt for alle der har skrevet fra det "nr.". Så er jeg sådan set ligeglad om der er 1 eller 15 der skriver fra samme sted.*S*
Derfor mit lidt "sure" opstød. Men som jeg også skrev tidligere, så har jeg bestemt mig til at ignorerer disse indlæg. Det står selvfølgelig andre frit for om de vil svare, men jeg gider altså ikke mere. Det har indtil nu været spild af tid.

med de hyggeligste julehilsner

jeff
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2000 13:27
Jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret - jeg har heller ikke spildt ret meget nattesøvn på deres problemer (hvilket vist også fremgik af mit - eneste - svar til mig/mai). Jeg kom bare til at tænke på, at det måske var usikkerhed og manglende evne til at formulere sig, der gjorde pigerne sådan lidt "trodsige".

De bedste hilsener, Sif
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2000 17:23
i har fuldkommen ret det er jo en ungdomsskole og vi er mange der er inde på heste-nettet og det er jo lidt ireterende at i kommer med dumme komentare når vi ikke har noget med det at gøre!!!
det er jo bare louise der skriver dumme komentarere til atl og onsvage indlæg en der for behøver i jo ikke sige noget om os anders indslag!!
håber at i forstår det!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-12-2000 18:24
Hej Hejzaa.

Så sæt jeres navne på jeres indlæg, så vi kan kende jer fra hinanden.

MVH

wsg
0
0
Svar på denne tråd

RE: (212.237.198.---) til wgs
Forfatter: 
Dato:  12-12-2000 11:37
Enig...men det er jo så nemt at skrive louise, hejzaa, mig, mai.. i navnefeltet.. og så er det ikke til at finde ud af alligevel når "adr" er den samme.

hyggeligste julehilsner

jeff
0
0
Svar på denne tråd

RE: (212.237.198.---) til wgs
Forfatter: 
Dato:  12-12-2000 12:27
Måske man skulle lade være med at fokusere så meget på adressen....og tro lidt på hvad folk siger....

Som tidligere sagt kan folk også have det samme stående!!!

Lena
0
0
Svar på denne tråd

RE: (212.237.198.---) til Lena
Forfatter: 
Dato:  12-12-2000 12:46
Jeg vil bare refererer til

http://www.heste-nettet.dk/forum/read.php?f=6&i=380&t=380

og så tror jeg ikke jeg vil beskæftige mig mere med det problem (for det er åbenbart mest mig der synes det er irriterende*S*)

mvh. jeff
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-12-2000 16:24
I skal alle have en stor tak fordi at i ikke vil beskeftige jer med det dumme problem mere!!!
hinde der har skrevet det inslag er blevet nægtet adgang til internettet her på skolen så ved i det!!!!!
og det er heller ikke første gang hun skriver sådan noget!!!!!
så jeg håber at problemet er blevet løst nu på forhånd en stor TAK til alle!!! fordi at der var en der opklarede det og det er jo en ungdomsskole og vi kan jo ikke gøre noget ved at vi alle her på s.u. har smaae ip nummer vel!!!
pony vrinssk fra majbritt!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2000 21:41
ØØØØØØ, undskyld jeg lige spørger, men hvordan ser i de der numrer???????

Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-12-2000 22:22
I dit tilfælde står der (---.ppp.get2net.dk) ved siden af dit navn. Ved andre står der et nr. Prøv at se på indlægget lige over dit, ved siden af majbritt's navn.

Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider